AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.601

Starta Parkeringsvärmare? 318 -07

Da
2
Daol900
318 -07
Hej, köpte för 4 månader sedan en BMW igen, med parkeringsvärmare, org BMW dosa, rektangulär, BMW märke, om, off, mode, dåvarande ägaren hade aldrig använt den, hade ingen aning om hur den fungerar, han tryckte slumpmässigt på fjärrkontrollen och fläkten gick igång, så jag vet att den iaf fungerade då, men nu lyckas jag inte få igång den, ingen manual till bilen så kan inte kolla om det står något där, först var batteriet dött så jag bytte det, testade att trycka på om, inget hände, provade att hålla om inne. Inget hände, dosan funkar iaf, håller jag mode inne lyser den grönt, trycker jag på mode och sedan in, blinkar om rött snabbt några gånger, men ingen värme , så antingen gör jag fel, något har gått sönder, eller om den kan tappa kontakten på något vis om batteriet varit slut en längre tid?
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Om batteriet varit dött kan värmaren ha "låst sig" vilket den gör efter tre avbrutna försök. Då måste man hitta en verkstad som kan låsa upp den. Behöver inte vara en BMW verkstad men de måste ha rätt programvara.

-------
//Lövet
Da
2
Daol900
318 -07
Aha, misstänkte att det kan vara något sådant, då ska jag kolla upp det, tack för svaret:)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.