|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag tänkte kolla vad autopowerexpertisen bedömer en 523 m-sport från 06 vara värd? Jag tycker e60 är lite svårvärderad eftersom äldre bilar varierar så mycket i pris. Bilen ser okej ut på bilderna och har sedvanliga utrustningen vid m-pkt. 17" vinterhjul, 18" sommarhjul, löstagbart drag. Få ägare (6st totalt) den hsr gått 18.000mil. | |
|
Hej! Vad är du villig att ge? Du har säkert kontrollerat prisbilden här och du vet nog ungefär vad den är "värd".. Men jag kan väl också tippa på "cirkapris"..60-65'? I slutändan beror allt på skicket i "verkligheten"... Servad som sig bör? Repor/rost/bucklor...att allt elektriskt/mekaniskt fungerar tillfredsställande? Utrustningsnivå? Om tillvalet komfortstolar(läder?) finns på bilen så höjer det priset(eller, blir mer attraktiv och torde iaf vara mera lättsåld i mina ögon)..t.ex. Brukar dock sällan finnas på E60 med M-pkt, sportstolar är nog det som finns... Inte dåligt så, men komfortstolarna är ett mycket attraktivt tillval annars. Motorvärmare och kupéuttag finns?(ett måste i Norrbotten :)) Friska och bra däck? Du kanske har några bilder på objektet som du kan skicka? Mvh Janne. |
|
|
Välvårdad och äkta M-paket så är den värd 65-75 tusen. |
|
|
Är det denna? Länk Tillverkad 04. Modellår 05 Ser fin ut. Prisbild 60 tusen. |
|
|
Länk Ska jag också gissa så kan det nog vara ovanstående :) Mvh Janne. |
|
|
Sedan kan jag nu tycka att när annonsören skriver "E39 M5 fälg" så är det missvisande... E39 M5 har som original 18 tums fälgar.. Visserligen ser dessa likadana ut i design, men i verkligheten ser den riktiga M5 fälgen betydligt mer "passande" ut. Designen på annonsörens 17 tummare ser bara så smått ut och ger inte rättvisa åt designen i stort. Dessutom en annan bredd på riktiga M5 fälgarna.(8 tum bred fram och 9,5 bak).Vilket också gör en hel del! Jaja...spelar väl kanske ingen roll, men rätt ska vara rätt :) Mvh Janne. |
|
| Janne du har säkert rätt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.