|
|
|
|---|---|
|
Hej, Vad tycker ni är onödigt och vad hade ni lagt till som ett "måste" finns ju tusen saker. Dragkrok ska jag ha. Har head up display på min nuvarande, men dyrt lägga till det paketet. Vad tycker ni fattas? något onödigt? Modell BMW 530d xDrive Touring 548 900 Tillverkas efter beställning Färg Klädsel LCRI Läder Dakota Cognac/Svart 14 300 Utrustning, fabriksmonterad (Summa av paket och fabriksmonterad utrustning enl spec) 136 900 Service och/eller reparationsavtal Utrustning, eftermonterad 1 900 Försäljningspris 702 000 Nettopris 641 320 Specifikation Pris inkl. moms BMW 530d xDrive Touring Färg 300 Alpinvit II Klädsel LCRI Läder Dakota Cognac/Svart 14 300 Utrustning, paket 337 M Sportpaket 48 900 21N 18" Lättmetallfälg dubbeleker 662 M 258 Runflat däck 2NH M Sportbromsar 4K7 Interiörlist Aluminium Rombicle med dekorlist i Pearl Chrome 4UR Ambient interior lighting 5DM Parking Assistant 710 M Lädersportratt 715 M Aerodynamikpaket 760 Individual Högglans Shadowline 775 Individual Anthracit innertak ZGC Connected 32 900 248 Eluppvärmd ratt 2TB Automatisk sportväxellåda med Steptronic 2 500 494 Stolsvärme fram 5AL Active Protection 609 Navigationssystem Professional 650 CD-Spelare 6AM Real Time Traffic Information 6AN Concierge Services 6NS Bluetooth-förberedelse Professional samtUSB anslutning 6UH Traffic Information 7S9 ConnectedDrive services package ZGN Comfort Pack 11 500 Utrustning, fabriksmonterad 1CA Selektion COP Relevanter Fahrzeuge 417 Solskyddsgardin för bakre dörrsidor mek. 3 000 453 Aktiv sätesventilation fram 8 400 5AC Helljusassistent 1 600 6S4 Svensk språkversion Change in paket 337 223 Electronic Damper Control (EDC) 7 600 456 Komfortstol fram, el. inställbar 16 300 Change in paket ZGC 4NB Klimatautomatik med 4-zons reglering 4 200 Service och/eller reparationsavtal 7US Service Inklusive 3år/40.000 km Utrustning, eftermonterad | |
| Dieselvärmare? Du nöjer dig med enklaste ljudpaketet? | |
| Skulle bytt sätesventilation mot bättre stereo. | |
|
Jag tycker du fått dålig rabatt men det kanske ändrats på fabriksbeställningar? Finns inte Innovation Edition kvar? Delar för övrigt ovanstående. Jag hade sätesventilation i somras i en 540i Ultimate Edition och man kände inte att den var på trots värmen utomhus. Helt värdelöst tillägg. /Anders |
|
Transocean |
Apropå stereon....jag själv har endast standard varianten och jag tycker den spelar både klart och högt nog. Sen kan jag läsa här på AP nästan dagligen hur kassa H/K och andra systemer BMW säljer som uppgraderingar. Jag vet inte om det är värt att uppgradera stereon om jag skall vara ärlig; men jag är ingen koncertpianist heller! |
| Man kan gå upp till 540i för runt 15' extra. Det var något som inte gick upp för mig först. | |
|
Välj bort sätesventilation och kolla hur pass mkt mer du får betala för en med IE paketet. Värmare är ju ett väldigt viktigt måste (vintern kommer återigen) + 360 kameran & HK stereon |
|
|
Fin spec med de obligatoriska komfortstolarna, men hade kostat på ett bättre stereo paket. Hade Hifi på min förra F10 och har nu HK. Också F10. Vilken skillnad i klarhet på ljudet. Lyssna om du är osäker. Vet inte om du har backkamera, men det är jättebra i kombo med krok. Adaptiv farthållare är ju schyst också. Föredrar elvärmare (sladd) före dieselvärmare. Blir ju bara fisljummet på 30 minuter, som är max. El kan ju bli hur varmt man vill och är dessutom billigare. (Om man har eluttag förstås) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.