|
|
|
|---|---|
|
Började från en dag till en annan med ett rasslande ljud när man trycker ner kopplingen. Börjar rassla så fort jag trycker ner kopplingen 10-20 mm för att sedan öka lite i ljud halvvägs. Inga missljud med kopplingen uppsläppt. Boka tid hos meken byta urtrampningslager och koppling (dock tyckte han inte missljudet lät som urtl). Bytt dessa idag och då ringer han och säger att kopplingen var slut, urtrampningslagret på väg att explodera samt att lager på ingående axel växellåda sjunger på sista växeln. Hämtar bilen och den låter exakt likadant som tidigare. Så söker nu en begagnad låda men blir lite vilse på bildelsbasen så önskar hjälp vad som ska passa i ovanstående kärra. E91 330d -06 150000 mil RealOemnr låda : 23007571420 Vin : KT02615 Inte hört ett missljud föräns 2 veckor och detta missljud tillkomm över en natt. | |
|
Svarar på min egen fråga, när jag sökte ikväll på oemnr så hittade jag bättre Länk Vettig låda för min bil? |
|
| Har du kört 150000 mil med bilen? Isf är det inte konstigt att lådan är slut... Ang lådan i länken är jag för dåligt påläst om vad som passar och inte. | |
|
Hej, Googla "bmw 23007571420". Där kommer en del träffar. Bl a från Bildelsbasen, men kanske andra passar dig bättre. /Lennart |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.