|
|
|
|---|---|
|
Är det fler som upplever G05 som svajig både vid gaspådrag / bromsning samt när man svänger hastigt? Har iof bara provkört modell med std chassi men blev otroligt förvånad / besviken. Kör idag en X5 M50d och den är som ett strykjärn i jämförelse. | |
|
Min X5 M50d G05 går superstadigt. Upplever inte alls någon svajighet i stil med det du beskriver. |
|
|
Vinterdäck? /M Mina bilar: Länk |
|
|
PerW (eller ngn annan) Valde du standardfjädring eller tog du någon av Adaptiv Luft- eller Professional-fjädring? Klurar själv på välja standard men vet vilken skillnad det kan vara på en hyfsad och en bättre fjädring. |
|
|
Hej, Jag har Hakka 9 275/45 20" icke-runflat. Tror att det är viktigt att inte köra runflat om jag jämför med min tidigare F15. Bilen är M50d så den har M-sportchassi och det gör sannolikt också lite skillnad. |
|
|
Jag tänker mest på fjädringsval på din M50d. Valde du option Professional eller option Luftfjädring eller nöjde du dig med standard Adaptiv M fjädring? mvh |
|
| Inget tillval kring fjädring utan standardmässig M-fjädring (tror att fjädringen/chassiet på M50d är annorlunda än det vanliga M-paketet). Kör oftast i Comfort-läget. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.