|
|
|
|---|---|
|
Har hittat en på nätet till salu: BMW 528i -96/08 Pris 119 000:- 10200 mil, servicebok. Nybesiktigad! Nyskick! Montrealblåmetallic med grå tyginredning Invändig utrustning BMW-stereo Elhissar fram+bak Elrollo Färddator Klimatronic GSM-tele Mittarmstöd Sportratt i läder Velourmattor Ädelträinredning m.m. Utvändig utrustning 18"-alufälgar Dimljus Elbackspeglar Nedlackad Säkerhet ABS ASC+T Airbag*2 Centrallås Elektronisk startspärr Komfortlåsning Bör man köpa en manuell låda eller kanske helst automat? Några synpunkter från "våra" experter? Tack på förhand. | |
|
Hej! Priset låter ganska lågt vilket även miltalet gör. Kolla det med BMW. Brist på skinn är förståss en nackdel då det ofta efterfrågas på sådana bilar. Tror att det finns en jämn fördelning av köpare med referenser för manuell och automat. Låter som en intressant affär, speciellt om miltalet skulle visa sig stämma. Mr C |
|
| Mil vs Pris känns inte helt rätt, i mina öron låter det som en gammal vanlig import-skruvad bil ...eller? | |
|
Tycker inte det låter helt orimligt, om man tittar på mobile.de så finns det flera exempel på 528:or från 96 för 100'-110' som gått mellan 7000-15000 mil. Då borde man kunna få en importerad och klar för 119'. Jens |
|
|
Jag sålde min 528i 97:a i höstas med ganska mycket utrustning, dock inte SCHinn eller GSM telefon, men den hade bakrutegardin, MFL, sitzheizung, PDC och business Stereo bla, jag fick 125' i april. Den hade gått 14 000 mil. 119' är inte något vare sig bra eller direkt dåligt pris, att beakta är att det är inte fel att välja en en eller två månader nyare bil och få en 97:a med bl a fyra airbag som standard. Automat eller manuell är upp till dig, en del ska absolut ha automat och en del ska absolut ha manuell... Vill även råda dig till att köpa en bil med SCHinn, det är ett förskräckligt viktigt tillbehör för många på en BMW. Lycka till! /Simon |
|
| Vet inte om milen stämmer-har ej kollat upp det men säljaren vill sälja den för 115.000kr. Den är fullservad och förra servicen gjordes vid 10100 mil. Den har inte varit krockad men har haft parkeringsskada på höger framskärm. Vet ej om detta är åtgärdat men det utgår jag ifrån! | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
En-96 i nyskick, jo jag tackar jag, det är inte ens min som knappt är använd, men 119 är ett bra pris. kolla av milen med ett diagnosprogram, sen är det väl inte så mycket att tveka på bara att handla , mycket bil för den pengen om miltalet är ok. Länk MVH Hasso |
|
Funkar det ? Länk |
|
mackan325 |
För 100kkr hade jag slagit till utan att tveka, betänk att det tycks gå 13 begagnade BMW på dussinet just nu. Tänk också på att detta är en sedan, sverige är och förblir kombiland... Just nu tycks det dessutom vara köparens marknad helt och hållet, lägg ett bud och ha is i magen, bilen lär inte springa sin väg! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.