AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
320

Enkel CD

Får imorron min 328ci fast det sitter en göör tråkig bandare i den(typiskt tysk)orginal men vill istället ha en enkel CD i bilen. Går det utan problem att montera en sån orginal CD??.
Pratade nämligen med en kille på BMW i GBG dock verkade han inte så jätte kunnig och ha sa att det inte går att byta ut den enheten jag har till en enkel CD men där måste han väll ha fel eller.... nån som vet och eventuellt har en enkel CD orginal till salu?

OO=00=OO
Go & Gla Kekschokla
BO
28
BOJJEN
325i-91
det går mycket bra att byta stereo i bilen. för det har jag just gjort..men jag har inte nån till salu.
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Det är lite olika utformning på dessa. Det är inte samma sak att byta på E36 som E46...

Danne,
Hittade du inget om detta i sök inlägg, finns en uppsjö med diskussioner vet jag.

--------------------------------------------
Länk
Jag tackar för inläggen.....

Anders S.: Nej jag har kollat lite bland inläggen men inte hittat riktigt det jag söker.....:(

OO=00=OO
Go & Gla Kekschokla
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Har själv funderat på det som du undrar. Enligt vad jag läste mig till på tidigare inlägg så går det att byta ut den, men det kostar skjortan. Kommer inte ihåg hur mycket, bara att det inte var värt det... typ..

F*n, hur ofta trycker jag man in ett kassettband där fram? Förmodligen är det väl en och annan tysk som lyssnar på Vikingarna när dom rullar fram över Autobahn men kom igen, har inte Vikingarna fått ut sina kramgoa på CD än!?

--------------------------------------------
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.