|
|
|
|---|---|
|
Ska byta bil. Min fråga till er är: Vilken bil anses hålla värdet bäst, en Cupé eller en sedan? Naturligtvis kommer den vara välutrustad skinn etc och ej import. | |
|
Ska man se till värdet så sjunker säkert bilarna i ungefär samma takt men en Coupé kommer ju alltid vara mer värd. Likaså en Touring betingar ju nästan ett högre pris på beg. marknaden än vad tillägget är nytt. /Per |
|
| Är du själv eller har en flickvän och inget större behov av mycket lastutrymme så skulle jag välja coupen. | |
|
Coupé utan tvekan! Dels för att den troligtvis behäller värdet bättre men ffa för att den är så d*a snygg! Baksätet går att använda, tom för en lagom tjock och genomklok 37-åring som jag själv. Köp en 330 så får du en "M3 Light" till överkomligt pris. |
|
|
Coupén är grymt snygg, visserligen lite mindre praktisk än sedanen men det är det värt då den är så långt mycket snyggare! |
|
|
Välj coupén.har haft 3 st.328:or E46 sedan och nu det senaste en 323 Ci och en 328 Ci.Tycker coupén är mycket roligare att köra,och sedanen har ju var och varannan kotte nu för tiden....Och coupén är ju grymt mycket snyggare!!Satsa på en 328:a.Skiljer inte mycket i pris,och du får skönare bottendrag än 323:an.. Före dettingar:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00...R.I.P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.