|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Håller med Ferlin - det ser lite beigt ut med standardikonen. Exempelvis VW lägger ju ut färgglada ikoner för FM-kanaler, så är lite besviken på BMW:s (budget)lösning på den punkten. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Ok, jag är nog lite konservativ men jag vill gärna ha så lite som möjligt som stör mig under körningen - tyckte SAAB hade en lysande idé med "black panel" där allt släcktes ner utom de nödvändigaste instrumenten under körning - när något "hände" vaknade aktuell visare/panel etc.... Jag vill också ha den röd-orange färgen (som är speciellt framforskad som den våglängd som stör mörkerseendet minst) på allt som lyser i instrumenten under mörkerkörning....men det är jag det... ;) Hittade i i-driven hur jag i alla fall slapp den skarpa vita/färgglada belysningen på hastighetsmätare/varvräknare mm i displayen framför mig - gick in och klickade i "classic" i stället för "sport" i belysningen. Men "färddatordisplayen" är det tyvärr fortfarande "tivolibelysning" på... :( Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
På min visar DAB foton (om man vill) typ personerna i redaktionen på Studio 1 när man lyssnar på det programmet etc. så jag tror att det inte är förprogrammerat. /M Mina bilar: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.