|
|
|
|---|---|
| Jag måste ha en ny fjäder bak till min 118d F20 men när jag skall beställa ser jag att det finns standard och för M-chassi. Hur vet man om man har M-sport? Jag har något sportpaket på bilen men jag vet inte om det är M eller något halvhjärtat. Finns en knapp för sportläge men jag använder den aldrig. Och vad är skillnaden på fjädrarna? Storleken verkar vara samma, är det bara grövre material i sportfjädrarna? | |
|
Mdecoder.com Där får du fram utrustningen som bilen beställdes med. Tänk på att byta fjädrar parvis, annars står du med skägget i brevlådan snart igen. Bil med sportpaket har med största sannolikhet en hårdare fjäder. |
|
| "P7ACA SPORT LINE" är allt som står om den saken. Men då beställer jag sportfjädrar då | |
|
Sport Line är inte samma sak som M-sport. Det du ska titta efter är "S704A M Sports suspension" som är standard med M-sport och tillval annars. |
|
| Den koden finns inte och bilen känns inte väldigt stötig och sportig heller, förutom nu när ena fjädern är halv. Tur jag inte hunnit beställa ännu | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.