|
|
|
|---|---|
![]() 67 BMW 428xi -cab 2015
Dodge Magnum RT Hemi AWD 2005 Edsel Cosair 1958 4DHT Ford 1934 Hotrod LS1+Blower |
Jag har precis blivit ägare av en 428ix plåt cab. 2015 Mycket trevlig bil. Har ju inte varit nått Cab väder ännu. Men jag har testat cabben några ggr. När den stått i garaget. Det har visat sig att den stannar ibland. Och sen kan det jäkla besvärligt att få den att öppna eller stänga. Någon som har någon koll på vad som det kan vara för fel? SlingShotRodders www.slingshot.st/gallery/index.php?cat=10010 |
|
Visar sig problemet när du öppnar/stänger taket med knappen i bilen eller med nyckel (comfort access)? Jag upplever samma fenomen när jag använder nyckeln för att öppna/stänga. Måste stå precis bredvid bilen med nyckeln för att det ska gå smidigt. Knappen i bilen funkar dock felfritt. |
|
Dodge Magnum RT Hemi AWD 2005 Edsel Cosair 1958 4DHT Ford 1934 Hotrod LS1+Blower |
Den stanna mitt i rörelsen sen var det tvärstopp. Jick veren fram eller tillbaka. Efter en stund sen jag gungat i cabben och öppna och stängt dörrar och fönster och baklucka så gick det att stänga.. Jobbigt. Har inte provat nått mer sen... |
Fin stavning.. Skriver på telefon. Blir som det blir |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.