|
|
|
|---|---|
|
Har en 520d-2009 med M-paket. Måste byta fjädrar fram (ena small av). Innebär M-paket bara spoiler/kjolar eller inefattar det fjädrar också? Och ja, jag har kollat VIN men fjädern har inger art.nr. Kollar man på Autodoc så finns det en jävla massa olika fjädrar med olika mått. Fick svar från chatten att denna skulle passa men står inga mått Länk Någon som vet? | |
| Har du knappat in vin numret på realoem.com?? ta det originalnumret och klistra in på Autodoc/reservdelar24. | |
| Hittar inget nummer för fjädern? | |
|
Gör en "fuling" och ring till BMW och fråga vad en fjäder kostar sen frågar du snällt vad det är för artikelnummer. Jobbar själv på bilfirma och man får ofta ringa till andra firmor när vi har inbytta märken som vi inte säljer och fråga efter originalnummer och andra märkesverkstäder gör detsamma till oss. Är du bara snäll och trevlig så är det nog inga problem. |
|
| Såg att autoexperten säljer till fordon med och utan M-teknik, dom borde ju veta vilken jag ska ha. Dessutom har dom samma art.nr på Lesjöfors fjädern som Autodoc rekommenderade mig att köpa, säger autoexperten den samma så är det ju dubbelkollat. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.