|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har koll på vad det är för luftbälgar som gäller när man har Integral active steering på bilen? Har köpt några billiga på eBay, som visade sig läcka när de monterades. Så då tänkte jag att nu får det bli Arnott istället. Men på deras egen sida och även på luftfjädrar24.se så står det att de inte passar när man har Integral active steering. Jag ringde och hörde med dem och tydligen skiljer det lite, man kan ha vanliga men det kan glappa. Har även kollat med OEM nummer och det skiljer sig. Så, hur ska man göra? Ska man köpa Arnott och montera och hoppas att det funkar bra, eller försöka köpa original för att vara säker? | |
| Jag har integral Active steering på min och jag köpte vanliga från eBay. Jag har inga problem med läckage. Länk | |
| Att de läckte berodde nog på att jag fick dåliga bälgar. Frågan är om de ser likadana ut? Tittade på länken där du köpt dina och då står OE numret med, det som slutar på 81. Så då ska de väl passa, men det verkar bara vara Arnott som skriver att de inte passar. | |
|
Jag såg det med på deras hemsida, men dom jag köpte (i länken) såg exakt likadan ut som de jag demonterade. Du köper självklart vilka du vill men jag har inga problem med mina bälgar efter 1.5 år. |
|
| Ok, så länge de ser likadana ut så kan det ju inte spela nån roll vilka man köper. Men det är ju konstigt att Arnott skriver att de inte passar i så fall. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.