AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
894

baktorkare bmw 528 97a e39

wi
74
wipwip
528ia touring 1997
torkarna bak gick sakta för mig ett tag , ibland fick jag gå och hjälpa igång den , men nu har den lagt av helt och hållet även spolaren och jag tror att även bakrutevärmen är ur funktion , finns det någon säkring någon stans till detta eller ett relä , jag har kollat lite men hittar ingen mera stans än i handsfacket och bak ovanför batteriet men alla är hela vad jag kan se , har en tysk bok och så saknas givetvis dom sidor som säkringar ska vara då den är feltryckt , var hittar jag detta någonstans , bilen är en bmw 528 ia touring m1
E39 motorkod M52-B28 , har kollat runt lite på nätet men verkar inte få tag på någon som visar var jag har alla säkringar på den .
08
953
08976
535dX Touring -16
750i -06
Jeep Grand Cherokee -14
Att baktorkaren går trögt brukar ju innebära att axeln kärvar. Klassiker på e46 iaf.
wi
74
wipwip
528ia touring 1997
jag har smörjt upp den nu men det finns inte liv i den eller spolarnen
Visa användare
5.113
olaO
M5 e39 -00
Carbon Schwartz
525ix MT -10
Titansilber Metallic
Jättevanligt att kablar går av till bakluckan, i själva överföringen mellan bil och lucka.
Kolla alla funktioner och lysen på bakluckan.

Mvh Ola

Mina bilar:
Länk
Visa användare
1.932
pbengtss
Volvo V60 D4 AWD -13
Går den alltså att vrida jättelätt (= helt fritt) när du har shoppingluckan öppen?

wi
74
wipwip
528ia touring 1997
ja jag har öppnat shoppingluckan och smörjt upp den så att den går lätt lite motstånd är det men inget att räkna tror jag då , har bestält en ny armatur till ratten får se om det kan hjälpa .
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.