|
|
|
|---|---|
|
torkarna bak gick sakta för mig ett tag , ibland fick jag gå och hjälpa igång den , men nu har den lagt av helt och hållet även spolaren och jag tror att även bakrutevärmen är ur funktion , finns det någon säkring någon stans till detta eller ett relä , jag har kollat lite men hittar ingen mera stans än i handsfacket och bak ovanför batteriet men alla är hela vad jag kan se , har en tysk bok och så saknas givetvis dom sidor som säkringar ska vara då den är feltryckt , var hittar jag detta någonstans , bilen är en bmw 528 ia touring m1 E39 motorkod M52-B28 , har kollat runt lite på nätet men verkar inte få tag på någon som visar var jag har alla säkringar på den . | |
| Att baktorkaren går trögt brukar ju innebära att axeln kärvar. Klassiker på e46 iaf. | |
| jag har smörjt upp den nu men det finns inte liv i den eller spolarnen | |
|
Jättevanligt att kablar går av till bakluckan, i själva överföringen mellan bil och lucka. Kolla alla funktioner och lysen på bakluckan. Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
|
Går den alltså att vrida jättelätt (= helt fritt) när du har shoppingluckan öppen? |
|
| ja jag har öppnat shoppingluckan och smörjt upp den så att den går lätt lite motstånd är det men inget att räkna tror jag då , har bestält en ny armatur till ratten får se om det kan hjälpa . | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.