|
Sida 7 av 7
|
|
|---|---|
|
Dawwe Som sagt, läs vad Phoenix M3 skriver ovan om vad som gäller, han har bättre koll än vad du har minst sagt :-) Karlsson72 Precis och som jag skrev tidigare är den röda i kanonskick och påkostad. |
|
| Karlsson: Jag känner igen det där, det kan vara svårt att skiljas från bilen av flera anledningar. Låt det ta sin tid, bilarna springer inte iväg. De som springer iväg är de man skall springa ifrån så fort man bara kan :D. Jag tycker att din bil är fin, säkert mycket finare än på bild, men precis som du skriver så finns det alltid saker att göra. För övrigt så tycker jag att din bil är alldeles för dyr, du borde sänka priset med 238999 kr, då tror jag att du skulle få den såld inom 3 månader :D. | |
| Annonsen är nu uppdaterad med bilder på fälgarna = Äkta | |
| Ja det var ju ganska väntat att de skulle vara äkta med tanke på allt annat man kostat på bilen. Tittar man nooooga på de initiala bilderna så kan man faktiskt ana "JW" stansningen samt de mindre stansningarna nära bulthålen. Men det hade ju Lanab inte så värst bra koll på tydligen, och INTE jag heller eftersom jag hade ingen anledning att ens misstänka att annonsören skulle ljuga. Nu väntar jag på replik Lanab, låt mig gissa, ännu en dålig dag när han skrev sitt "garanterat kopior" inlägg. Lanab snälla snälla, visa lite mer respekt mot andra i framtiden, speciellt de som annonserar sina bilar, är du inte absolut säker så...låt bli. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.