|
|
|
|---|---|
|
Hej, Började med att igår på vägen hem från jobbet så började bilen varna om att spolarvätskenivån var låg, efter det användes spolarna en gång innan jag var framme. Hade ingen spolarvätska hemma, så tänkte att jag klarar mig till jobbet iaf så kan jag handla då. Väl gjort, imorse hoppade jag in i bilen, men längst vägen så kom det ingen spolarvätska alls, tänkte att den hade väl tagit slut. Konstigt iom att jag bara använt den en gång efter varningen kom men tänkte inte mer på det. Fyllde sedan på nyss på lunchen, varningen om låg nivå försvann men pumpen till vindrutan och strålkastarna verkar inte gå, inget alls händer. Bakrutan fungerar dock som vanligt. Började kolla säkringar, men enligt schemat skall bilen hissas för just spolarna, sitter det någon säkring under? Någon som har koll på vad det kan vara? Läste några skräckexempel om BMW X3or som hade liknande fel som fått byta hela kabelstammarna... BMW 318d F31 | |
|
Det kanske har frusit om man blandat snålt. |
|
|
Det har inte frusit......... Blandat för 25-30 minus då vi nyligen var norrut samt att bilen stått i garage. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.