|
|
|
|---|---|
|
Hej Har sökt information ang impregnera bilklädsel, men det är väldigt fattigt med information så jag tänkte att starta ny tråd om detta. Har grå tygklädsel på min bil o tvättat klädsel flera ggr men det blir solkigt efter ett tag. Så tänkte impregnera, vad för medel finns det o köpa ute på marknaden? Eller finns det ngn som gjort detta? Bilen har gått ca 23500 mil. | |
|
Tror att Ditec har nåt medel. Men om du vill göra själv har jag inget tips. Niklas Fransosen |
|
|
Niklas har skickat ett mail till Ditec om att få handla från dem. Återstår o se om de svarar |
|
|
Du menar till Ditec centralt? Misstänker att dom kommer att svara att deras egna produkter inte säljs över disk till privatpersoner. Men fråga kan man ju alltid :-) Tror det vore bättre om du svängde förbi ett Ditec-center i stan och tjötade lite med dom, då kanske dom kunde vara lite mer, ska vi säga flexibla ;-) Annars har ju Sonax denna impregnering som kanske kan vara nåt åt det hållet som du söker. Länk Kanske lättare att hitta på nätet eller i en välsorterad mack. Niklas Fransosen |
|
| Tack för infot Niklas, ska genast köpa en sådan | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.