|
|
|
|---|---|
|
Min bil startar inte och jag får upp dom här felkoderna, 4321 quantity regulation valve-short circuit to b- 4351 rail pressure regulation valve-short circuit to b- 4191 boost pressure actuator - short circuit b- 43e2 throttle valve actuator- open circuit 3ec0 CAM shaft sensor - no signal 3ec1 CAM shaft sensor- wrong signal 3f30 rail pressure sensor- short circuit to b+ Nån som har nån bra förklaring till varför och även vad som är felet? | |
|
Hej, Jag har faktiskt ingen aning. Men det brukar finnas en förhistoria till vad som hänt. Om du vill berätta lite mer, kanske du triggar dem som vet. :) /Lennart |
|
| Jag stängde av bilen å den gick som vanligt. Satte in kcr box å startade. Stängde av och tog ur boxen å sen startar den inte. Varken med eller utan kcr boxen | |
|
Väsentlig information, minst sagt! Själv har jag tyvärr ingen aning om vad som hänt. Men nu kan du nog börja hoppas på reell input!:) /Lennart |
|
| Det är 20ampere säkringen i botten på lådan där styrboxen sitter i som är trasig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.