|
|
|
|---|---|
|
jag har ett el fel på min 520i -87:a det är så att den bräne säkrigen till instrument- nummerskylts belysningen Dimljusen varje gång man säter på ljuset?? tänkte bara hör om det är någon annan som har haft nåt liknade fel? som kan tipsa mig vad som kan va fel | |
|
Har råkat för något liknande på en E30 jag hade då var det ljusomkopplaren som var kass. kan vara detsamma på din. |
|
|
Ja hade på min förra e30. Då var det vid nummerskyltsbelysningen bak som det var kortis.. ///air, BMW Club Finland #2150 325:an -> Länk |
|
|
okej ska kolla den när jag kommer hem! |
|
|
jag får nog ta å felsöka de där kolla kablage m.m. nä jag kommer hem te bilen me just nu så är det Tanken som är problemet :/ men det är snart fixat |
|
|
Jag hitta felet nu funkar det prima igen Weee :) tack för tipsen |
|
Deliq |
>sTriKe Vore kanske till hjälp för andra om du beskrev vad felet var... M V H // Deliq ______________________________ Nu med bilder: Länk Länk *** Var glad så länge du lever - sen är det försent *** |
|
ja det va som luften skrev va en sladd back te nummerskyltsbelysningen som hade kontakt med chasit bara ba å fixa nya kablar så funka det |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.