|
|
|
|---|---|
|
Rätt sällsynt motorval i Sverige, Hur upplevs den? Klingar den fint med Automatlådan? Hur är den verkliga förbrukningen, mot transportstyrelsen 5,1 blandad, 4,6 landsväg, 5,7 stad? Bör man oroas över en med ca 12000mil på mätaren om den är kontinuerligt servad hos auktoriserad verkstad? Jag kör ca 2000mil per år, mestadels landsväg När bör bromsarna ha bytts? Årsskatt ca 2300kr per år Begärt pris 190 000kr Jag har inte varit i kontakt med personen ännu som säljer bilen tänkte först höra med er om svar på ovanstående frågor. | |
|
Som sagt, ovanligt motorval ;-) ------- //Lövet |
|
|
Gissningsvis ingen jätteskillnad mot 320d som är 'något' vanligare.. Sen finns det ju PPK till 320d som gör skillnaden ännu mindre. Miltal till nästa bromsbyte står i iDrive. |
|
|
Hej! sålde min 325D f30 förra året, min var dock manuell, jag tyckte att där va klart bättre drag än i 320d min hade gått 6000mil när jag köpte och 9000 när jag sålde och då va beläggen ganska dåliga, dock sliter man nog mer belägg med automatlådan 5,7-5,7 låg jag på blandat jag gav 220 000kr september 2016 sålde den november 2018 m-paket estoril blå // Andreas |
|
| Tack för svar @AndyH | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.