|
|
|
|---|---|
|
Hej, bilbytarsjukan börjar göra sig påmind ;-) Vad tror ni om värde på nedan? Toppskick, mycket nytt/bytt inklusive bromsar (skivor och belägg), servad på auktoriserad med mellanoljebyten av mig samt växellådsolja och diffolja bytt. Nästan nya sommar (Goodyear Eagle F1 Ass 3) och vinterdäck (Nokian Hakka 9 dubb) på 19" M respektive 18" BMW fälgar. Rullat 16.000 idag. Prod. Date 2011-02-21 Type 535D (EUR) Series F11 (5 Series) Body Type TOUR Steering Left Hand Drive Engine N57S Displacement 3.00 Power 220kw / 299hp Drive HECK Transmission Automatic Colour SOPHISTOGRAU BRILLANTEFFEKT METALLI (A90) Upholstery LEDER DAKOTASCHWARZ (LCSW) Service History !! CHECK HISTORY !! Editions And Packages P337A M Sports Package S704A M Sports Suspension S710A M Leather Steering Wheel S715A M Aerodynamics Package Comfort And Interior Equipment S402A Electric Panoramic Roof S417A Roller Sun Vizor Rear Door S423A Floor Mats Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S430A Interioroutside Mirror With Auto Dip S431A Interior Mirror With Automaticdip S456A Comfort Seat With Memory S488A Lumbar Support Driver And Passenger S494A Seat Heating Driverpassenger S4MRA Interior Strips Aluminum Hexagon S4URA Ambient Interior Lighting Multimedia S609A Navigation System Professional S644A Preparation F Mobile Phone W Bluetooth S677A HiFi System Professional DSP S698A AreaCode 2 For DVD S6FLA USBAudio Interface S6NFA Music Interface For Smartphone S6S4A Language Version Swedish S6UHA Traffic Information S6VCA Control For Combox - Bavsound Speaker Upgrade Available Driver Assistance And Lightning S502A Headlight Cleaning System S508A Park Distance Control PDC S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S575A Supplementary 12V Sockets S5ACA Highbeam Assistant S534A Automatic Air Conditioning S548A Kilometercalibrated Speedometer Wheels And Drive S230A Extra Package EUspecific S258A Tire With Runflat Functionality S2NBA BMW LA Wheel M Double Spoke 351 S2PAA Wheel Bolt Retainer S2TBA Sport Automatic Transmission Environment And Safety S302A Alarm System S316A Automatic Trunk Lid Mechanism S320A Deleted Model Lettering S3ACA Trailer Coupling S3MCA Indiv Roof Rail Highgloss Shadow Line S842A Coldclimate Version S850A ZUSAETZL TANKFUELLUNG EXPORT S863A Retailer Directory Europe S877A Delete Crosspattern Operation S885A Onboard Vehicle Literature Swedish S8KAA OELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE S8SMA Car Ident Number Visible From Outside S8TFA Active Pedestrian Protection S8TGA Thiefproofing Device S8TLA TAGFAHRLICHT FRONT UND HECK AKTIV S8TNA Daytime Runlights Adjusvia Light Menu S8V2A Label Individual Equipment S760A High Gloss Shadow Line S775A Headlining Anthracite Other Equipment S1CAA Selection Of COP Relevant Vehicles S1CBA CO2 Package S1CDA Brake Energy Regeneration | |
| ca 200 är rimligt om du vill sälja och inte bara ha mail kompisar | |
| Bilpriser.se indikerar 222-234 vid privatförsäljning och 254 från handlare men kanske lite väl optimistiskt? | |
| Kolla liknande bilar på Blocket, då får du svart på vitt vad du konkurrerar med. | |
|
Kollat och väldigt spretig prisbild... Allt mellan 209 och 250. Men siktar på 225 vid försäljning och 200 vid inbyte. |
|
|
Skulle gissa 180-200k som slutpris om du säljer den privat, några jämförelseobjekt med liknande miltal: Länk Länk |
|
|
Svarta: ej M-sport eller panorama. Silver: ja, absolut om skick, däck, historik likvärdiga. Vi får se, tack för tips! |
|
| Det missade jag på första bilen :) Baserar min gissning även på andra objekt som sålts, då jag följer denna modell en del då jag har en 535d själv och funderar på att köpa en nyare. Typiskt ligger ju handlare 5-15% över privatmarknaden, och avsaknad av xdrive utesluter vissa köpare (även om det säkert finns de som föredrar rwd). | |
| Sålde en liknande i somras Zig. 535d Rwd f11 2011, iofs 95xx mil och jag fick 270ksek privat genom blocket. Beror på hur bråttom du vill sälja men 225 känns inte orimligt. Fina bilar helt klart o lycka till! | |
|
Tack cv! Ja, fina bilar. Så fin så jag kanske t.o.m. behåller den ;-) Men lite sugen på en X1 eller nya 3 serien, vi får se... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.