|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder? existerar detta? | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
kollar BMWs ? de tror jag bara har mil. Läs 6.6 i Senaste version av villkoret (PDF) Länk EDit: jo, de har 8år också.. |
|
Förlåt min fråga, men eftersom du nyss här anmält fel (Steptronic och passagerarsäte) på din nyköpta, undrar jag om du vill göra en försäkringsfråga av det? Istället för att kräva din garanti-rätt av säljaren? Eller tar jag helt fel? Berätta i så fall gärna lite mer om vad du är ute efter. /Lennart |
|
| Om det var denna du köpte så är det väl bara att gå på säljaren..Be att få se varudeklarationen som han är skyldig att skicka med Länk | |
|
Hej problemet är löst ingen fara. Tänkte mer för framtiden ingen försäkringsfråga. Då detta är mitt ansvar. Hört folk som tipsat om detta så tänkte fråga Hoppas ni förstår Mvh Joakim |
|
|
Är nog svårt att hitta nån försäkring som går in med maskin efter typ 8 och och/eller max 12000 mil. Kanske finns det nåt bolag som går upp till 15000 men är tveksam. Har inte kollat upp till fullo. Men man kan nog räkna med att med en äldre bil med mera mil på mätaren är det nästan uteslutande den egna plånkan som får ta smällen. Helförsäkring är väl eg tveksamt? Niklas Fransosen |
|
|
If har 10 år eller 15000 mil för maskinskadedelen på Stor Bilförsäkring. Folksam har det också men endast för vissa märken, bl.a. VW. /Masten |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.