AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.384

tack slangen

Ma
1.335
Matthias
328i GT - 2016
320dT - 06
Lexus RX400h - 06
Ser att bmw-slangen snart får 10 000 inlägg här på AP.

Tänkte bara passa på att tacka honom och alla andra som bidrar med så oerhört mycket information och goda råd. Såg också ett inlägg från Hasso idag, som ju leder ligan.

Men det är är härligt att det kommer nya förmågor som är så engagerade och orkar ta sig tid och förklara på ett systematiskt sätt, ofta med bilder dessutom! Aldrig sarkasmer eller fåniga påhopp.

Man lyfter på hatten, det är ni som får det här forumet att hålla hög kvalitet

Matthias

32ProPro-medlem
2.449
325cabrio
330eX touring -22
330iA cabrio -03
Kan bara instämma med föregående - mycket har man lärt sig här tack vare dessa gentlemän. Båda kring problemet och ofta lite bonusinformation.

Har även fått bra hjälp av lenwib, särskilt med navifrågor. Tack dit också!

Försöker själv bidra med min egna lilla erfarenhet men långtifrån dessa super-proffs.

/Patrik, 330dA Xdrive touring -10, 330iA cabrio -03, BMW CS 4096
Visa användare
2.790
Mats
650i coupé F13 -12
i3s -22
328i Sedan F30 -14
Z4 3.0Si Coupe E86 -07
+ fem veteraner, ej BMW
Glöm inte Johan som alltid finns till med goda råd!

**BMW-ägare i 39 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980**
Visa användare
ProPro-medlem
13.392
bmw-slangen
323i E30 -85 track day car
120i E87 -06
BMWCS #10072
@bmwslangen (Instagram)
Jisses, insåg nu när jag såg detta att jag nyligen tryckte in mitt 10000'e inlägg!

Oj, wow - man får tacka så mycket! Alltid roligt att se att det man skriver kan hjälpa folk i alla möjliga situationer!

Jo jag försöker ju vara så saklig och lugn som möjligt (och försöker se saker från andras vinklar - inte bara vad jag tycker är rätt/fel - men lätt att man missar det ibland), ungefär som om man skulle stått och pratat med personerna i verkliga livet. Fast ibland är man på lite dåligt humör eller irriterad på något i vardagen och det lyser igenom ibland - men försöker hålla mig lugn :-)

Och som Matthias, 325cabrio, Mats nämner så finns det också en stor bunke användare här med samma credentials om inte värre :-)
ri
1.027
richo
Tesla P85+ -14
318-88 350i(S62b50) Busbil
Vill också tacka alla man fått hjälp av men framförallt bmwslangen som jag också träffat och visade sig vara minst lika trevlig och hög kunskapsnivå i verkliga livet!
Av de få inlägg jag gjort, har jag fått oerhörd bra hjälp från Slangen. Måste säga att det är guld värt, det skall du verkligen ha ett stort tack för!
Ma
1.335
Matthias
328i GT - 2016
320dT - 06
Lexus RX400h - 06
Såklart finns det flera här på forumet som bidrar mycket! Det är omöjligt att göra en lista. Blev bara imponerad över 10 000 inlägg som dessutom ofta är långa utläggningar med ambitionen att systematiskt felsöka och lära ut.

Så jag lyfter på hatten för alla som bidrar med goda råd utan tjafs!

Tusen tack

Matthias

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.