|
|
|
|---|---|
|
Är på gång med bilbyte då bruksisarna börjar bli till åren,siktet inställt på F11 men är inte uppdaterad på utrustningen,har några krav som xdrive,värmare,drag,m-sport.Lägger in utrustning på ett intressant objekt så får vi se vad ni tycker. Series F11 (5 Series) Body Type TOUR Steering Left Hand Drive Engine N57T Displacement 3.00 Power 190kw / 258hp Drive ALLR Transmission Automatic Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416) Upholstery LEDER DAKOTASCHWARZ (LCSW) Service History !! CHECK HISTORY !! Editions and packages P337A M Sports package S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package Comfort and interior equipment S402A Electric panoramic roof S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interioroutside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automaticdip S456A Comfort seat with memory S488A Lumbar support driver and passenger S494A Seat heating driverpassenger S4MRA Interior strips aluminum hexagon S4URA Ambient interior lighting S4U2A Driving experience switch incl ECO PRO Multimedia S609A Navigation system Professional S614A Internet preparations S615A Expanded BMW Online Information S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S676A HiFi speaker system S698A AreaCode 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USBAudio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6NRA Apps S6S4A Language version Swedish S6UHA Traffic Information S6VAA CICZusteuerung S6VCA Control for Combox Driver assistance and lightning S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control PDC S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S536A Auxiliary heating S575A Supplementary 12V sockets S5DFA Active cruise controlStopGo function S548A Kilometercalibrated speedometer Wheels and drive S230A Extra package EUspecific S248A Steering wheel heater S258A Tire with runflat functionality S2NBA BMW LA wheel M Double Spoke 351 S2PAA Wheel bolt retainer S2TBA Sport automatic transmission S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S320A Deleted model lettering S3ACA Trailer coupling S3AGA Reversing camera S3MCA Indiv roof rail highgloss Shadow Line S842A Coldclimate version S850A ZUSAETZL TANKFUELLUNG EXPORT S877A Delete crosspattern operation S885A Onboard vehicle literature Swedish S8KAA OELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE S8SCA Telematics access requestcountryspec S8SMA Car ident number visible from outside S8TFA Active pedestrian protection S8TGA Thiefproofing device S8THA Road sign detection S8TNA Daytime runlights adjusvia light menu S8V2A Label S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite Other equipment S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto startstop function S1CDA Brake Energy Regeneration Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk | |
|
Har du även en länk till en bilannons? Vi har ju alla våra "måsten" och går igång på olika tillbehör, men den bil du är intresserad av ser helt ok ut - till och med rattvärme har man specat. Najs! Vad hade jag gärna dessutom sett i listan? Exklusivläder och rumpvärme i baksätet. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
| Ser bra ut! Iaf mina "måsten" och lite till finns med :) | |
|
Ja det verkar vara en bra utrustad kärra, 530d X-drive? Som ovan ev. saknas värme i baksätet om någon sitter där ofta. Vad är det för fälgar? Ev endast Hifi och inte Harmon Kardon eller liknande kanske saknas. Den har ju M-sport, värmare, panorama, rattvärme, komfortstolar... /Anders |
|
|
Värme i bak kan kvitta men klangpaketet är desto viktigare.Låter standard bedrövligt? Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| Den har ju hifi vilket jag tycker låter helt ok, går att spela tillräckligt högt med skapligt tryck. Visst, är man ljudnörd kan man klaga på mellanregistret men i mina öron klart godkänt. | |
|
Är som redan skrivits väldigt individuellt och beroende var/hur man kör. Men jag saknar LED lampor, Head up display (jätte bra i kombination med nav). Även backkamera är något jag uppskattar. Adaptivt helljus och farthållare är bekvämt om man kör lands/motorväg. Rattvärmare är inget jag använder, mest för jag glömmer att jag har det. Men överlag är det en väl specad bil, man får ju kompromissa när man köper begagnat. Ett stort plus att det är komfortsäten med minne och M-paket. Personligen tycker jag Hi-FI är ok, men skulle gärna ha HK. Tycker 530d går bra, men skulle kanske lägga till en del och köpa en 535d istället. |
|
|
Adaptiv drive är ett måste, stor tung bil och inte den mest agila. 360 kamera och de olika körassist som Lane change, adaptiv farthållare mm är bra men kanske inte måste. ... och självklart ett trim :) |
|
|
Backkamera ska finnas,kan ju hända att viss info fallit bort från listan. Hud är ju nice men inte så vanligt. Adaptiv drive sitter den knappen alltid till vänster vid chassiknappar? Fälgar är original M350 tror jag dom heter,tycker dom sitter klockrent på bilen. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Tycker du om att lyssna på musik, så kommer du sakna Harman Kardon. Det är ett rejält lyft i kvalité. Den har dock M-sport, värmare, komfortstolar och man kan ju inte få allt vid begköp. |
|
| Den ser fin ut, men det finns många bra objekt på marknaden, och det kommer säkert fler till våren. Har haft H&K i de senaste bilarna och det är skillnad mellan H&K och hifi, det kan man inte bortse ifrån. Om ljud är viktig så finns det anledning att fortsätta leta. Heads-up i kombination med skylt id är klockrent, men ganska ovanligt. | |
| Ursäkta att jag kapar tråden men undrar när hk kom på Fx? Jag har DSP men det står int eHK på mina högtalare? | |
|
Tror att HK kom 2014 i och med LCI (fanns med i katalogen då). Fanns inte i 2012 års katalog och 2013 års har jag inte. Samma verkar gälla B&O. |
|
| Ok det förklarar saken. Tack | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.