|
|
|
|---|---|
|
Jag fått möjligheten att kunna erbjuda ”BCE Exhaust” fantastiska avgassystem till den svenska marknaden. Jag tänkte därför kolla här hur stort intresset skulle kunna vara för ett ev. gruppköp och produkterna som helhet. Det finns ljudklipp på Youtube: Länk Frågan är dock vad intresset är störst för: 2x76mm Full Cat-back system med X-Pipe eller enkelt Slip-On system? Tyvärr har vi lite bilder och klipp i nuläget men det går att se under produkter på hemsidan performanti.se Systemen är ventilstyrda för att kunna slå av och på högsta ljudnivån. Dessa är högkvalitativa sportavgassystem tillverkade i Hamburg, Tyskland med stor fokus på kvalitet för att få ut det mest fantastiska motorljudet ur varje bil. Tillverkade i högkvalitativt rostfritt stål, med fantastisk finish och ett underbart ljud som via ventilstyrning går att slå av och på med ett enkelt knapptryck. EC Typgodkända och fullt lagliga i Sverige. Jag skulle även kunna hjälpa till med installation av avgassystemen för er som befinner er i närheten av Skåne. | |
| Prisbild? Kommer inte in på hemsidan.. | |
|
Det beror lite på vilket system, slip-on är givetvis avsevärt billigare, Dessa system är i nivå med Akrapovic, Capristo och liknande prisbilden ligger dock lägre. Ca. 45 000:- för det kompletta systemet som listpris. Slip-On under 30 000:- Det finns även möjlighet till downpipes med race-kattar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.