|
|
|
|---|---|
|
Har bestämt mig nu att min 330 Coupé är för fin för att ha som vinterpulka. Blev ju lite konstigt i bilparken när jag plötsligt blev med M5. Tänkte sälja den till våren. -Byggd april 2003 Facelift 6-vxl -16000 mil ca -Fräscha däck -Rostfri -Riktigt fin i inredningen -PDC -Elstolar -M-Utrustad Vad får man? Verkar ligga runt 100k i Tyskland: Länk Se bilder: Länk Utrustningslista: Vehicle options S167A EU4 exhaust emissions standard S210A Dynamic stability control S226A Sports suspension settings S249A Multifunction f steering wheel S302A Alarm system S313A Fold-in outside mirror S338A M Sports package II S423A Floor mats velours S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S459A Seat adjustment, electric, with memory S473A Armrest front S481A Sports seat S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S495A 3-point belt & head restr'nt,rear middle S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S548A Kilometre speedo S550A On-board computer S650A CD player S661A Radio BMW Business (C43) S674A Hi-Fi system Harman Kardon S710A M Sports steering wheel, multifunction S716A Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S772A Interior strip strips, Alu Black Cube S775A Headlining anthracite S785A White direction indicator lights S787A BMW alloy wheel, M double spoke 135 S818A Battery master switch S832A Battery in luggage compartment S842A Cold-climate version S851A Language version German S863A Dealer List Europe S885A On-board literature, Swedish S896A Daytime driving lights S925A Dummy-SALAP Mvh Ola Mina bilar: Länk | |
| Bra att den är manuell jag tror det gör den mer lättsåld. Jag tror det blir svårt att få 100 här hemma i Svedala, men typ 60 är möjligt om rätt köpare dyker upp? Ligger de så högt i DE så skulle jag testa o annonsera den på mobile.de, man kan då lägga sig bland de billigaste (7000€ ?) men trycka på att skicket är som bland de dyrare, o på så vis locka hit tysken :D? | |
|
60? Hade nog snarare tankarna på typ 85. När det våras så får vi se. Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
| Jag kill-gissade bara :D. Köpte ju själv en rostfri 330i E46 (Automat) med 27000 mil för 25000 i en "byt-köp" affär förra året. Men visst kupen är värd betydligt mer, speciellt som manuell. 85 blir nog svårt, men det är kanske där de skall ligga, jag vet inte... | |
| Hade jag haft plats (och tid över) så hade jag köpt den med en gång. Riktigt fin! | |
|
Skumtomte, du hittar nog en lucka i garaget och kan prioritera din tid. Välkommen i vår ;-) Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
|
Jag tror inte 85 är omöjligt om du får till en bra annons med snygga bilder, 330 manuell sv-såld med M-paket är eftertraktade bilar. M3 E46 har blivit väldigt dyra/populära och för dom som inte har råd blir din bil nästa i steget! |
|
| Hej! Jag har exakt en likadan som din, samma färg och utrustning, svensksåld, dessutom med glastaklucka. 12700 mil på mätaren. Släpper inte min under 90 k, du borde lägga dig runt där. Dock kan det nog ta lite tid att sälja den men rätt var det är så dyker någon upp som bestämt sig för en fin e46:a! | |
| Jag köpte en 330ia 2003 touring m-sport samma utrustning fast med navi och solucka och 15000 mil 2014 för 60000:- sen är din dock manuell och coupé | |
|
Tror att som du säger att manuell och coupé bör vara mer eftertraktat. Besiktade idag med "beröm godkänt" och "ser väldigt fin ut under". Perfekta avgasvärden och bromsar. Alltid lite nervöst när man besiktar första gången ;-) Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
|
Tänkte återkoppla på tråden, bilen nu såld och både köpare och säljare var mycket nöjda. Bilen gick till det pris jag hade tänkt mig och till rätt person. Dvs någon som kommer vårda den och inte som jag, köra massor av mil i alla väder.. Tog några nya bilder innan försäljning för att använda i annons men den gick iväg via en köpesannons här på AP. Se här: Länk Mvh Ola |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.