|
|
|
|---|---|
|
Jag har en GT 2015, med bl.a. keyless och elektriskt infällbara backspeglar. Jag hittar igen inställning för att fälla in och ut backspeglarna när jag låser och låser upp bilen. Jag tror att jag omedvetet fick till det vid ett tillfälle, har dock inte en aning om hur jag gjorde... Kan det varit inbillning eller går det att få till? | |
| Yes det går att koda om det inte redan är det eftersom du upplevde det, prova hålla lås knappen intryck lite längre kolla om det händer nåt | |
|
Om du har keyless så kan det vara så att du lät handen vila på handtaget i några sekunder extra? Tror du ska låta handen ligga kvar i mer än 3 sekunder för att ”infällningsproceduren” ska starta. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
| Ok, tack, testas under kvällen | |
| Japp, funkade fint, tack för tipset!! | |
| Ja, det funkar som Narvselius säger, men då drar den även igen takluckan / innertaket för takluckan samt stänger alla fönster. En Close-All-knapp. Funkar också att hålla låsknappen på fjärren intryckt några sekunder så stängs allt. | |
|
Hej! Det fungerar som ovan nämt, men var uppmärksam nästa gång så märker ni att varje grej har sitt start fönster. Infällning av speglarna liggerr sist, men det går att koda så att ex. Speglarna hamnar först. _-*-_*_-*-_*_-*-_ Lennart |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.