AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
3.101

Hjälp med hitta liknande bil

Är på jakt efter en Mercedes C220 Edition C med automatlåda. Har hittat en som passar in på det jag söker (länk finns nedan). Har sökt på alla tänkbara svenska annonssidor men inte lyckats så nu vänder jag mig till er om ni kan komma på förslag var man kan eventuellt hitta liknande objekt.

Länk
08
953
08976
535dX Touring -16
750i -06
Jeep Grand Cherokee -14
Den du länkat är nog en mycket gammal annons. Står även såld. Hittar en på blocket:

Länk
Bilen via länken var en referenspunkt och jag är mycket väl medveten om att bilen är såld och annonsen är gammal.

Den du länkar till är inte ens Edition C. Det står klart och tydligt i min text att jag söker en med Edition C.

08
953
08976
535dX Touring -16
750i -06
Jeep Grand Cherokee -14
Det står klart och tydligt i annonstexten i min länk ”Edition C”. Sen är jag inte Mercedes-människa till att avgöra om det stämmer eller inte.
Visar man en sedan i länken som trådskapare men får en kombi i respons när man skriver liknande objekt...
Na
784
Naikon
BMW 530iA E39
Vilken otrevlig ton du har, du kanske ska vara glad att någon överhuvudtaget försöker hjälpa till.
Det var ju omöjligt att veta att du explicit endast ville ha en sedan. Det är ju som att jag skulle söka köpråd om en "BMW 520d" men sen bli arg för att folk länkar kombis istället för sedaner.
Ja det skall vara serverat på silverfat 08976. Det är svåååårt att googla själv.
Si
1.525
Simon76
G21 320dTA -22
Oj då, någon har visst vaknat på fel sida. Blir nog svårt att få hjälp med den attityden..
"Den du länkat är nog en mycket gammal annons. Står även såld. "

Innan ni ryggar varandra "Power Rangers" så börja med att se helheten. Man är tacksam för hjälp man får men när man börjar med att besvara med information som är irrelevant och dessutom med en bil som inte ens är i närheten så är det klart man får ifrågasätta som svar. Visste inte att det fans mjukisar i forumet
Ok. En C-klass 220 automat Edition C, sedan, Silverfärgad, årsmodell 2014-2017 som gått mellan 1-50 mil och som finns på gångavstånd från dig. Korrekt?

Edit: Köp en ny. MB har bra priser erbjudanden på C klass då en ny modell är runt hörnet gissningsvis. Tippar på att du får en fin-fint utrustad C220 Edition C för typ 450, det är ett bra pris!
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Tja, du fick förslag på "liknande" bil mot den du länkade till....

Du får nog specificera mer exakt vilka krav du har på årsmodell, karosstyp, miltal, pris, utrustning, geografiskt område, färg etc. etc. för att du ska få svar du blir nöjd med.

Mvh
Johan B

BMW – Weltmarke aus München!
@johan

Mercedes C220, 2013-2014 årsmodell, sedan, upp till 16000mil, utrustning Edition paketet, geografiskt spelar ingen roll vart i Sverige (kan tänka mig importera också vid rätt objekt) färg Silver helst, men svart och mörkgrå är ok.

Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Har du kollat på bilweb.se?

Mvh
Johan B

Jag har kollat på bytbil, wayke, autouncle tror jag även kollat bilweb.
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Tja, hittar du ingen då, är det troligen så att det inte finns någon till salu just nu...

Vad i C-edition-paketet är det som är så viktigt att du måste ha just det?

Mvh
Johan B

Gillar inredningen med mocka på säten och dörrpaneler utöver det AMG paket, aktiva strålkastare m.m sista paketet innan nya karossen kom.
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Adaptiva strålkastare (ILS-lampor) finns hos andra bilar - har det på min C-klass...är riktigt bra men i mina ögon ingen "deal-breaker" i förhållande till vanliga xenonlampor.

Sportstolar med alcantara på sittytorna finns väl i alla AMG-sportstolar som inte är helskinn har jag fått för mig.

Skulle råda dig att sluta stirra dig blind på C-edition-paketet, för då lär du få upp extremt många fler objekt...

Mvh
Johan B

Ok ska kika på övriga med AMG paket.
ma
266
mackan 323ti
E88 N55 DKG
Www.autohus.de brukar ha mycket ex fleet bilar, möjligen är din tilltänkta bil för gammal för att hamna där men kanske värt ett försök?
Mackan, kanon!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.