|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Känns som en chansning i mina ögon. Varför säljer man en bil man precis plockat in till ett ”klipp”-pris (om allt stämmer)? Är det bara LLM som verkligen är kass handlar det om nån tusenlapp att fixa. Om den rullat så lite och är i det skick den beskrivs bör den kostat en slant i Belgien med, dvs ingen vinstmarginal så varför då göra sig mödan? Dryga 1000 mil på nästan 6 år luktar skruvat, men jag har absolut inga belägg detta. Det kan mycket väl vara så att allt stämmer och då gör sig nästa ägare nog en bra affär. |
|
| Såg den också på blocket. Vill inte tråka annonsen men.. för mig ringer varningsklockorna. 3000 mil på 7 år bör väll va som ny maskinellt. | |
|
Så här ser det ut från Autorecords. Ser ju bra ut. Länk Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
|
Tja igen! Ola hur kollar du uppgifterna i Tyskland? Kollat mycket på mobile.de hämtar hellre än köper med risk på blocket. Tacksam för svar Mvh |
|
|
Det är bara att gå in här: Länk Kostar en liten slant varje gång men det är det ju värt. Jag hade några tillgodo så jag slösade en när jag blev nyfiken på bilen ;-) Mvh Ola Mina bilar: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.