AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
1.645

Schmiedmanns nyckfullhet

Jag har tidigare gått in på Schmiedmann.se, matat in mitt reg.nr. för att lista produkter i rätt kategori och då ej funnit vad jag sökte. Sedan när jag söker på Google och klickar mig in på en Schmiedmann-sida via en länk så visade det sig att de faktiskt hade produkten som jag sökte ändå. Stämmer det verkligen att Schmiedmann inte har några torkarblad fram till BMW X3 20d 2013 F25?
Si
1.525
Simon76
G21 320dTA -22
Kanske enklast att ringa och fråga?
Th
696
TheBear89
320i -01 (E46)
320Ci -01 (E46)
325xi -02 (E46)
X5 40d -13 (E70)
Jag söker alltid på reservdelsnummer på dylika sidor. Numret får du från lämplig onlinekatalog. Personligen använder jag realoem.com.
Visa användare
ProPro-medlem
13.392
bmw-slangen
323i E30 -85 track day car
120i E87 -06
BMWCS #10072
@bmwslangen (Instagram)
Jo, Bosch för framrutan och BMW samt Hella för bakrutan.

Valde X3 (F25) och valde sedan "Torkarblad och vindrutesystemdelar" under undergruppen "Reservdelar - elektroniska delar t.ex: elhissar/vindrutetorkare m.m".

Men då var jag inne och snurrade runt på deras "äldre version". För att var ärlig kommer jag och den nya sidan fortfarande inte riktigt överens med varandra...

EDIT : Men du har helt rätt, går jag in på deras nya sida så finns inte längre torkarblad fram, bara torkarblad bak. Känns som den nya sidan fortfarande har lite inkörningsbuggar (trots det var mer än ett-två år sedan den togs i drift - om jag minns rätt).
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.