|
|
|
|---|---|
|
Är detta en bra utrustningslidta i en 530 GT: P337A M Sports package S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S2NXA BMW LA wheel, M Double Spoke 303 S2PAA Wheel bolt retainer S2TEA Automatic transmission w/ shift paddles S2VBA Tire pressure display S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S322A Comfort access S3ACA Trailer coupling S3AGA Reversing camera S402A Electric panoramic roof S416A Roller sun vizor, rear lateral S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S456A Comfort seat with memory S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4L7A Interior moldings, palladium-grau S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S534A Automatic air conditioning S536A Auxiliary heating S548A Kilometer-calibrated speedometer S5ACA High-beam assistant S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S688A Harman/Kardon Surround Sound system S698A Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6APA Remote Services S6ARA Internet S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S6S4A Language version Swedish S6UHA Traffic Information S6WBA Multifunctional instrument display S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite S842A Cold-climate version S850A Dummy-SALAPA S877A Delete cross-pattern operation S885A On-board vehicle literature Swedish S8KAA Dummy-SALAPA S8SMA Car ident. number visible from outside S8TGA Thiefproofing device S993A model year code in VIN S9AAA Outer skin protection | |
| Nybygge lr beg? | |
| Begagnad | |
|
Tycker det ser bra ut, den har till och med de härliga gardinerna i bakdörren. Det som saknas: adaptive drive. Gillar adaptive drive skarpt på min, markant skillnad mellan sport (styv som ett spätt i alla riktningar) och comfort plus (gung och flyt i längsled men fortfarande låg krängning). /M Mina bilar: Länk |
|
|
Såg det var "S441A Smoker package". Därför jag undrade. Då har de alltså rökt i bilen? Röker du själv? Annars kan det nog bli jobbigt... |
|
| Vad är det för årsmodell? | |
|
Smokers package innebär väl askkoppar och cigg-tändare i stället för lite mer förvaringsutrymmen för småpryttlar och eluttag utan cigg-tändare....inte säkert att det med automatik innebär att det är en rökare, kan lika gärna vara en "konservativ" person som beställt bilen med utrustning som "det ska vara" oavsett om man använder den eller inte... ;) Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Glömde drive! Gör en GT komplett tycker jag. Men köper man beg. kan man ju inte få allt... /M Mina bilar: Länk |
|
|
Xdrive... Mina bilar: Länk |
|
|
Tack för återkoppling. Det är en2015 uttagen 2016 Det är X-Drive Hur funkar de där gardinerna? Rökpaketet är, som sagt, lite mer förvaring och kanske en tändare, ingen har rökt i bilen. Hämtar på tisdag 😁😁 |
|
|
Gardinerna är en av bilens unika fördelar, tycker jag. Från förarplats kan man hissa upp och ner. Från respektive passagerarplats där bak kan man hissa upp och ner, även på motsatt sida. Gardinerna far upp och ner ljudlöst ur dörrpanelen, de döljs av ett litet lock. Mkt trevligt. /M Mina bilar: Länk |
|
|
Rätt ok utrustad. Saknar driving assistant plus/Aktiv farthållare som största miss, det bör alla 5 och 7serie ha. Sedan Softclose och LED. /Stephan |
|
|
Stephan, Jag håller med. Men lite får jag väl accaptera när jag köper begagnat, kul med gardinerna! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.