|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Har en svart 5serie med Msport paket o svarta fälgar, funderar på att byta grillen till M performance som är svart. Har aldrig sett någon i verklighet men på bild tycker jag det kan bli lite mörkt, som att grillen försvinner. Dock vet jag av erfarenhet att vissa saker ser bättre ut i verklighet:) någon som sett denna kombination och kan kommentera? Även tacksam för andra åsikter :) | |
| Glömde skriva att det e en g30 kaross. | |
|
Hade svarta njurar på min G31 som var carbonsvart. Supersnyggt tycker jag men det är långt ifrån alla som tycker. Men nej, grillen försvinner inte. Den är ju rejält stor på den modellen. |
|
| Har en ljusare färg på bilen men tycker att när M-sportpaketet byter ut allt annat krom till högglans svart så passar det bra att byta det sista kromet, grillen, till en svart. Men som sagt, inte alla som tycker. :) | |
|
Tack för era svar! I mitt fall så är det endast grillen som är kvar i krom:) Jag tycker svart grill passar mycket bra på ljusare bilar, t.ex vit, grå, dock på en helsvart bil är jag lite osäker när jag tittar på bilder...får helt enkelt åka till en firma som har en sådan modell och se live :) |
|
| Så var det på vår också, tycker det ser lite konstigt ut med en liten krombit kvar bara. Men med svart bil med svarta fälgar så blir det väldigt svart förstås. Har du möjlighet att se live så är det bäst, jag chansade lite (har M-paket, performance-grill och svarta fälgar) men är väldigt nöjd. Men då är det som sagt ljusare lack. | |
|
Wiberg: ja det blir en snygg kombination! Monterade du grillen själv? Svårt? |
|
| Nä, fick den monterad vid leverans. Men jag fick med dom gamla njurarna och det ser ut att bara vara snäppfästen runt om så borde vara snabbt gjort att montera själv. | |
|
Jag har gått mellan chrome och svarta nu cirka 5-6 gånger, kan inte bestämma mig. Det tog 3 minuter att byta första gången, då jag inte visste hur man gjorde. Nu tar det ~1 minut, så det är väldigt enkelt. Öppna huven och ta bara en platt skruvmejsel eller liknande föremål och tryck på clipsen som håller den på plats för att få den att poppa ur. Sitter clip/plasthakar eller vad det heter runt om hela men bara de övre går att nå så när man fått ur dom så är det bara att wiggla lite! Kan hända att jag säljer mina svarta då jag kör på original.. hmmm |
|
| Vilken färg har du på bilen, BMWKBA? | |
| Kör på svart, det kommer bli helrätt ihop med övriga detaljer. Blir du missnöjd är det bara att byta tillbaka och inga pengar i det hela. Har du tonade rutor också? Kör du svarta fälgar även på vintern? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.