|
|
|
|---|---|
|
Jag tycker att navigationen på F11'an är irriterande vid mörkerkörning. Även när jag släcker skärmen är det ett svagt bakgrundsljus som irriterar. Funderar därför på hur det då är ställt när man har hela instrumentbrädan som digital skärm, tex den som Audi och MB har(och även BMWs digitala instrumentbräda) Är det ett konstant sken som bländar/irriterar, eller har led-tekniken blivit bättre dom senaste åren? För att inte prata om när Toyota och co börjar med digitala skärmar...:/ | |
| Hej svara på en av dina frågor, jag har inget att tillägga angående digitala skärmarna. Men du säger att din skärm på F11n är svagt tänd även när den är släckt? Detta problem hade vi på en e61a för den stängde inte av skrämen helt utan den typ visade en svart bild bara. Men våran nuvarande X3 F25a med professional skärmen den stänger av sig helt och blir helt svart, jag stänger också alltid av den när det är mörkt ute. Har du stora eller lilla skrämen i din F11? Jag har sparat en av snabbknapparna till att stänga av skärmen | |
|
Har stora skärmen, facelift, och har precis som du sparat "av/på" på en av snabbknapparna. Ja, opplever det precis som du nämner. på e61'an. Den slås ej av, men "lyser" i stället svart. Det är ju inget man plågas av under kortare sträckor med en del gatubelysning eller trafik, men vid längre körningar är det ganska irriterande. Skulle tro att F25 har samma konfiguration som F11... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.