|
|
|
|---|---|
|
Är spekulant på en 520d Touring. Har tittat på rätt många. Den som jag tittat på nu senast har lite annorlunda instrumentbräda. Bildskärmen är större och fristående framför den normalt infällda, lite mindre skärmen. Kåpan ovanför mätarklustret ser kanske lite smalare ut än normalt. Någon som kan säga vad det beror på:...? | |
| Årsmodell? | |
|
Det finns minst två storlekar på skärm, där den större är till utökad navigation mm. Sedan finns det en del eftermarknadslösningar med eftermonterad navigator som mer eller mindre integrerar sig med bilens system. ...nu pratar jag F10-serien... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Det är en 2015. Lite dumt att forumet här inte ger möjlighet attt lägga in bilder. Testar med länk till en bild på det hela: Länk |
|
| Det där är ingen interiör från 5-serien, så mycket kan jag säga. :) | |
|
Nej, det ser väldigt konstigt ut! Är bilden tagen av dig eller har du fått den mailad till dig? Jämför med vilken "random" F10-serie som helst, t ex. denna: Länk Helt annorlunda utseende på instrumentbrädan och skärmen sitter inte ovanpå den i en F10, utan är infälld. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Nej, det ser skitskumt ut. Temperaturreglage, radiodel, startknapp, utblås stämmer - men sedan är huven ovanför hastighetsmätaren och skärmen helknepig. Får inte ihop det...de måste ha blandat ihop interiör och exteriör-fotona. Jaja, jag åker och tittar. |
|
| Det är mycket som inte stämmer, säkerhetssystem-knappen under varningsblinkers-knappen fick aldrig F10, den kom senare. Spakarna är inte F10, mittkonsolen med klimat går ner och bildar (nästan) en enhet med växelspaksdelen på F10 medan denna "hänger fritt" som den gör på t.ex. 2-serien. Så en gissning är att dom tagit en bild från en 2-serie eller liknande och råkat lägga in. | |
|
Mysteriet löst. En svensk BMW-handlare skickar alltså bilderna till Polen, där någon (billig personal) sitter och lägger in bilderna. Och som i detta fall blandar ihop exteriören från en 520d med interiörer från något helt annat... |
|
|
Kolla bilen på car.info, jämför pris på bilpriser.se, kolla ägarhistorik på transportstyrelsen och kolla firman på allabolag.se Känns något skumt så är det säkert det men hoppas bilen och firman är ok. Bilder i Polen känns sådär... Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.