|
|
|
|---|---|
|
Går det att byta säkerhetsbältet på mittenplatsen bak på E46 touring? Alltså den delen som sitter i ryggstödet. Finns det någon bra guide i så fall? ///BMW - Was sonst! | |
|
Tänker alltså inte på komplett, bara bältet...? Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Komplett på så vis att det är själva rullen med hus och bälte. Inte ryggstödet. Jag behöver öppna ryggstödet och byta rullbältet i det. ///BMW - Was sonst! |
|
| Eftersom bältet säljs som reservdel så går det. | |
|
Jaja och eftersom det en gång är monterat så går det naturligtvis. Men jag rättar mig själv så att det blir övertydligt vad jag vill. Vet du eller någon annan om det någonstans finns en beskrivning på hur ryggstödet monteras isär på korrekt sätt för att undvika att förstöra saker i processen? Alltså, montera isär ryggstödet utan att dess ingående komponenter går sönder. ///BMW - Was sonst! |
|
|
här kan du hitta hur du gör: Länk Inte alltid så lätt att hitta rätt instrux men den finns där nånstans :-) Niklas Fransosen |
|
|
Den tackar jag för. Det fanns en hel del matnyttigt där. Perfekt. 😊 ///BMW - Was sonst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.