|
|
|
|---|---|
|
Jag är själv inte i behov av en sådan bil, men efter ett besök i Kalifornien med en GMC Yukon som hyrbil så förstår jag bättre varför en del kunder slår till på sjusitsiga lyxigare suvar. Även i villaområden i Stockholm ser jag att Mercedes GL/GLS är en allt vanligare syn och misstänker att det faktiskt kan komma att säljas en del X7 i Europa även om USA måste vara den primära marknaden. Någon på forumet som tänkt slå till på en? | |
|
Förhandsvisning av X7 på Svenska Mässan i Göteborg i helgen. Bilia som anordnar det och står för inbjudan, ska bli intressant att se denna bjässen live! |
|
| Ska Bilia visa X7 på E-car expon som är, eller är det någon annan mässa samtidigt? | |
| @Grelle: 3-serien och X7 ska visas där, men i en avskild del. | |
| Okej, nu har jag sett X7 och stor är den, men inte överdrivit stor. Tror den kommer locka lite personer som tidigare endast sett GLS som enda vettiga suven i största klassen. | |
|
Jag blev också förvånad över att jag inte upplevde den som ännu större än vad jag gjorde. Men den var fin, rikligt med pondus i den bilen! Tar dock hellre en X5, den M50d:n som fanns där var riktigt fin. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.