|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk FAF |
|
|
Tack för länken men ingen ser ut som min =/ Ja har inte dom där öglor utan ja har en kontakt. Ska försöka lägga upp bilder |
|
|
Så här ser den ut. Länk Länk |
|
|
Jag undrar om du inte fått med dig "lite för mycket" när du tog bort regulatorn. Vad finns under den svarta "guckan", är det inte 2 öglor? FAF |
|
| Är den där kontakten? Tittar man på generatorn så är de 2 stift som sticker upp å passar i den kontakten | |
| Titta du på båda länkarna? Syns på länk 2 hur de e från andra sidan av de där svarta guckan =/ | |
|
Jo jag såg det men undrar ändå vad som finns under "guckan". Kanske dom 2 stiften ska flyttas över till den nya regulatorn i så fall? FAF |
|
|
...kan det vara så att de två stiften egentligen ska sitta kvar i generatorn!? Jag skulle misstänka att du fått loss saker som inte ska lossas egentligen... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Kan försöka ta mig in i chryslern imöra å ta kort på hur generatorn ser ut alltså stiften. Kan peta bort geggan oxå å se hur de ser ut under. Ja bröt inget när ja tog loss detta utan de va bara å lyfta när ja tog bort dom 2 små skruvarna. Om de e en original bmw generator vet ja int. Då de e första gången ja rört generatorn på denna. Just nu sitter generatorn från 528:an i denna bil för att fort få igång denna men som ni säkert läst i min andra tråd med pumpen så stanna den ju igen men ladda iaf =) Tanken är ju att hitta en regulator som passar så ja kan skruva tebax denna generator i 528:an ifall om nån köper den (kanske) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.