|
|
|
|---|---|
| Hej börjat tröttna på att frysa om morgonen så tänkte dunka in motor/kupévärmare i helgen. Har både googlat och sökt runt här utan vettiga svar, finns det någon befintlig genomföring för kupékabeln? Känns lite si och så att behöva dra fram borren : / | |
bogus |
Hur har det gått? Tänkte göra samma sak i veckan/helgen. |
| Hann aldrig längre än att slå i värmarpluggen så kabeldragningen kvarstår fortfarande hinner du före mig ta nån bild vettja : ) | |
|
I helgen blev det äntligen gjort, fanns hål i torpen under plasten på första bild bara peta ur plastpluggen och mata igenom kabeln jävligt smidigt tog nog 1.5h allt som allt. Länk Länk Länk |
|
| Tänk om detta fanns på F11 också, tycker ju att det borde finnas om det finns på F31. | |
| Jag tänkte också montera motorvärmare och kupéuttag nu. Funderar om jag ska sätta en batteriladdare också. är det nån som gjort det? Och vart ska man koppla in den för batteriet är väl i bagaget och dit orkar man inte dra kabel. Går det koppla den till där man ger starthjälp? | |
|
Ja det går bra att koppla in på B+ under huven. Har en Defa 1203. --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Cykeltjuv: Hur drog du kabeln vidare från utrymmet under plasten? Alltså in genom torpeden fattar jag, men vidare till förgreningen och m-värmaren? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.