|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att sälja min bil och då den inte är helt vanlig på marknaden tänkte jag kolla lite vad ni tror att den kan vara värd? Det är alltså en 550i Touring LCI-07, Carbonsvart med 12600 mil. Jag är andra ägaren, den första ägaren tog in bilen som ny från Danmark. För sin tid var den ganska välutrustad se utdrag från VIN: P337A M Sports package S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S217A Active steering S261A Side airbags for rear passengers S2NPA BMW alloy wheel, M double spoke 135 S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S386A Roof railing S402A Electric panoramic roof S417A Roller sun vizor, rear door S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S439A Interior trim finishers S441A Smoker package S442A Cup holder S459A Seat adjuster, electric, with memory S470A Isofix-System S473A Armrest front S481A Sports seat S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S5ACA High-beam assistant S609A Navigation system Professional S677A HiFi System Professional DSP S694A Provisions for BMW 6 CD changer S698A Area-Code 2 for DVD S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite S851A Language version German S863A Retailer Directory Europe S877A Delete cross-pattern operation S888A On-board vehicle literature Danish S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SPA Control unit COP Eftermonterad dragkrok och 19" M dubbeleker Styling 167 för sommarsulorna samt 18" M135 för vinterpjäserna. Vad kan vara rimligt för en lågmilad, 11 år gammal trotjänare? | |
|
Inbyte 95' Privat 135-150' (slutpriser) Jmf med: Länk |
|
|
Det har legat två tokfina på blocket osålda senaste året, hopplöst förnyandes sina annonser, för 170 och 190 så de pengarna är inte aktuella i alla fall. Men det är en fin bil så den hittar säkert sin ägare till slut. Men ha lite tålamod når du annonserar, de är få köpare ute samtidigt. ------- //Lövet |
|
|
Hej! Det är inte så att du har kvar din 550i LCI? Jag är på jakt efter en fin e60/61 550i LCI och inte helt enkelt att hitta någon vettigt. Har ni tips på någon annan som går i säljtankar får ni gärna höra av er. //Johan |
|
|
Tyvärr inte och för att besvara min egen fråga ovan så byttes bilen in hos handlare. Fick 115' så slog till på det då de hade min nuvarande i signatur till salu. |
|
|
Tack för svar! Kör modern diesel men saknar v8 bensin. Inbillar mig att milkostnaden totalt kommer bli lägre med en 550i e61 även om förbrukningen skiljer rejält. Nu med stor skillnad mellan diesel och bensin kan man ju lura sig själv lite mer ;) |
|
|
Nåja, skulle säga att det generellt fortfarande blir en del billigare att köra en några år gammal diesel De drar som regel flera dl mindre soppa per mil än motsvarande bensinare. Sen beror det såklart på skatten. Sen förstår jag mycket väl att man gärna kör en V8 bensin ;-) 98 oktan är bara en dryg krona billigare än diesel. Tankade 50 liter 98 för över 1000:- igår. MVH Christofer |
|
|
Haha, förstör nu inte mitt självbedrägeri ;) Nej, men självklart har du rätt - dock har jag milkostnad på ca 45-50 kr med min 530d G30 så man kan köra rätt roliga bilar som är lite äldre för den pengen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.