|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Tittar man på aktiviteten i dett forumet blir man ju livrädd för att köpa en 6-serie 640d men kolla priset på denna !! Länk |
|
|
Bra pris, men utan M paket och röd.... Crille |
|
| Jo den kommer va omöjlig att bli av med och jag byter 2 ggr om året men är duktigt sugen faktiskt. Dyra mil på den bilen... | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Nog för att jag är en enorm förespråkare för M-Sport, men den där faceliftade 6-serien är väldigt fin som den är måste jag säga. |
|
Byter hyfsat ofta själv, har ställt in siktet på en 7 serie nu... har bilen ute på säljuppdrag hos BMW nu och det finns ett bra intresse för den. Men den ska betalas också.. Crille |
|
|
Fantastisk bil. Har länge velat ha en själv men har dragit mig lite. Nu är siktet inställt på en 8-serie istället. Iaf när jag sitter och dagdrömmer... Hamnade intill en 850 igår med min 435 i ett rödljus här i stan. Min m-performancekittade bil kändes som ett lamm jämförelse :( |
|
| Kunde inte motstå frestelsen, har lagt handpenning på den röda i länken tidigare i tråden. Tror inte jag kommer sakna M-paketet och annars har den all utrustning jag efterfrågar. | |
|
@Linni229 Den som låg ute för 449’ på Fordonsmäklarna? Crille |
|
| Precis. | |
|
Stort grattis till en mycket vacker bil ! Det värsta fallet är gjort när det gäller andrahandsvärdet. Jag har 4 knappar till vänster om ratten. Hur många är det på din!? |
|
| Tack!! Vet inte än, hämtar den om en vecka! :) | |
|
Grym bil du kommer trivas med, gillar du uppmärksamhet på stan eller i trafiken generellt har du köpt rätt kärra 😂😂 4 knappar, tänker du dom under ljusvredet? Eller adaptiv farthållare till vänster på ratten? Crille |
|
|
Under ljusvredet YES! En riktig ögonvändare! |
|
| Bara att gratulera till en riktigt fin bil! | |
|
Faan!! Jag var själv sugen på den. Men så är det när man inte kan få tummen ur röven!! Lycka till med en riktigt vacker bil😎 Klabbarparn |
|
| Tackar!! Återkommer med recension när jag kört hem den! | |
| Var det den som såg ut att vara Imolaröd? | |
| Färgen heter melbourneröd. Imola är väl solid, denna är metallic. | |
| Grattis grattis!! En underbar bil med rätt färg! Fan vad den är snygg!! | |
| Blir en lååång vecka! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.