|
|
|
|---|---|
|
God afton! Finns det möjligtvis någonstans inom Sverige där det säljes fina vettiga front splitters/spoilers samt side skirts till M-bilar. I mitt fall M2. Googlar man finns såklart många varianter men i princip samtliga jag finner (kanske dålig googlare, vad vet jag) finns ute i vida världen. Kikar man schmiedmann och BMW så är det M-performance fronten som finns. Den vill jag egentligen inte ha. Drar en chansning att någon kanske köpt inom landet eller kanske tom har något att sälja till mig? I annat fall får jag såklart handla från t.ex UK, inga problem. Bara smidigare på hemmaplan utifall det är något strul. Tack på förhand. Mvh. | |
|
Finns inget kul i Sverige. Köp från utlandet. Du som köpte min gamla (YCO)? |
|
| Imolarot; Jo precis, har lagt ner tanken helt och hållet. Att hitta något här i Sverige dvs. Bara kvar att bestämma sig vilken modell man ska beställa. Tack för svar! Skrev ett PM för övrigt. mvh | |
|
Kolla med Mommo Othman på Autostyling Sthlm. M2 är jag dock osäker på. Han verkar ha en hel del BMW iaf.. Finns på FB. |
|
|
Till min köpte jag en frontläpp från Lightweight i Tyskland, kostade 5000:-. Laptime har en i kolfiber med kylkanaler för bromsar, lite väl brutal för gatbruk iofs, men gapig:-) |
|
| Länk | |
| Du har inga bilder på din egen med spoilern? Rätt dåliga bilder på hemsidan. Men den ser snygg ut, inte överdriven. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.