AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.586

Front Splitter/Spoiler M2?

Bo
32
Bohman
F87 M2 Competition
God afton!
Finns det möjligtvis någonstans inom Sverige där det säljes fina vettiga front splitters/spoilers samt side skirts till M-bilar. I mitt fall M2. Googlar man finns såklart många varianter men i princip samtliga jag finner (kanske dålig googlare, vad vet jag) finns ute i vida världen. Kikar man schmiedmann och BMW så är det M-performance fronten som finns. Den vill jag egentligen inte ha. Drar en chansning att någon kanske köpt inom landet eller kanske tom har något att sälja till mig? I annat fall får jag såklart handla från t.ex UK, inga problem. Bara smidigare på hemmaplan utifall det är något strul. Tack på förhand.
Mvh.
Finns inget kul i Sverige. Köp från utlandet.
Du som köpte min gamla (YCO)?
Bo
32
Bohman
F87 M2 Competition
Imolarot; Jo precis, har lagt ner tanken helt och hållet. Att hitta något här i Sverige dvs. Bara kvar att bestämma sig vilken modell man ska beställa. Tack för svar! Skrev ett PM för övrigt. mvh
La
720
Lasse Eklunda
530xDA Sedan -15
Z4M Coupe -07
523i LCI Sedan -07
Corvette Bigblock -72
Kolla med Mommo Othman på Autostyling Sthlm. M2 är jag dock osäker på. Han verkar ha en hel del BMW iaf.. Finns på FB.

Pe
60
Peo.K
M4 G82 2022 6MT Tracktool
Till min köpte jag en frontläpp från Lightweight i Tyskland, kostade 5000:-.
Laptime har en i kolfiber med kylkanaler för bromsar, lite väl brutal för gatbruk iofs, men gapig:-)
Pe
60
Peo.K
M4 G82 2022 6MT Tracktool
Länk
Visa användare
871
aerobat
Porsche 718 Spyder
Du har inga bilder på din egen med spoilern? Rätt dåliga bilder på hemsidan. Men den ser snygg ut, inte överdriven.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.