|
|
|
|---|---|
|
Har precis skaffat en 525 touring -04 med navi frof. Dock är kartorna från 2012. Går det att köpa/fixa nya kartor till denna "gamla" bil? | |
|
Jag har beställt DVD-skivor från BMW Navigation Update flera gånger. En gång var det en skiva som inte riktigt ville fungera. Skrev till dem och de skickade en ny skiva direkt utan problem. Länk |
|
| 2019 HIGH är den senaste | |
|
En bekant hade samma utmaning med sin bil. Han köpte karta på nätet, laddade in den på USB och gick glad i hågen ut till bilen och väntade på den efterlängtade uppdateringen. Det sket sig eftersom hoppet mellan versionen i bilen och den nya var för stort. Systemet godkände det inte :.-( Vet inte om samma "fel" kan uppstå om man kör med DVD-lösningen men mera som ett tips. Niklas Fransosen |
|
|
Nej har inget med saken att göra som ex du kan uppdatera från 2018-2 direkt till 2019-1,utan några som helst problem gällande usb/cic / nbt uppdatering |
|
|
*Det sket sig eftersom hoppet mellan versionen i bilen och den nya var för stort* Stämmer inte alls.. |
|
|
Uppdatering med dvd är väl fler skivor om jag inte minns fel. Köpte nya skivor till X5 E70 jag hade för många år sen och versionen som stod i rymdes på en skiva. Nya var 2 eller 3 skivor, så om man ville åka till Europa fick man byta skiva när man lämnade Sverige. Skivan var inte original och som POI låg bland annat alla fartkameror i hela Europa, helt ok. Hittade skivorna på blocket, nån kille som hade det som extraknäck. Crille |
|
|
Fick en länk som jag laddade ner och det behövdes tre st skivor för att få plats med allt (ca 8-9 Gb) Fråga: Vad är det för skillnad på skivorna, behöver jag "läsa in" alla tre...? |
|
| DVD3 täcker Sverige. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.