|
|
|
|---|---|
|
Har köpt hus på landet, två km grusväg fram till tomten, så det är hög tid att investera i en högtryckstvätt. Men vilket tvätt vill jag ha? Jag vill ha ordentlig kapacitet, tryck och flöde i tvätten. Jag kommer tvätta bilen, cyklar, trädgårdsmaskiner samt kanske trall och huset i trä. Vad vill jag ha, och varför? | |
| Top of the line: Kränzle. | |
|
Generellt får man vad man betalar för... Men personligen anser jag att flödet är viktigare än trycket - så köp så "stor" tvätt du har råd med. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
thekinglives |
Länk kan rekomendera denna, har haft min sedan 2007 och den har funkat helt utan problem. Köp till avloppsrensare så slipper du anlita spolbil när du får stopp i avloppet också.(motivering till frun) |
|
Kärcher K7 funkar bra för mig för bilar, hästtransport, båt och trädgårdsplattor/trallar. Men som det sagts ovan, man får vad man betalar för och flödet är viktigt. |
|
|
Har också en k7.785 kärcher som gör sitt jobb utmärkt. Visst är Kränzle najs men 15 tusen för en privattvätt är svettigt. Större tvättar kräver också trefas ej att förglömma. ------- //Lövet |
|
| Har nu beställt en sådan här Länk Hoppas jag blir så nöjd med den som jag tror att jag kommer bli. | |
| Den blir bra! | |
thekinglives |
grattis, du kommer att bli nöjd. |
|
Har en Kärcher K5.85 och den har bra tryck men hade gärna sett lite mer vatten ut ur munstycket. /Patrik, 330dA Xdrive touring -10, 330iA cabrio -03, BMW CS 4096 |
|
| Har en Kränzle HD 1152 TST och den är riktigt bra, du kommer bli helnöjd. Kvalité! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.