|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder, enl. i-bok mm så ska det finnas en digital klocka längst ner på kombiinstrumentet dvs där tripp och vägmätaren finns. I min F31 318 Touring -16 hitttar jag ingen sådan klocka, är det jag eller BMW:n som är knäpp? Det borde väl ingå en klocka i en bil som är så pass dyr eller? | |
|
Duger inte klockan i idriven? Nu minns jag inte hur basic kombit är med klockan, men utökade och digitala instrumentet har klocka. Stega fram de med bc-knappen. www.facebook.com/bmwkodning |
|
|
Om du med " idrive" menar controll-display så har jag klocka men bara i vissa lägen och tyvärr med ganska små siffror Enl. bok mm så ska det finnas en klocka även i kombiinstrumentet Inte helt lätt detta med BMW efter ha ägt Volvobilar (med klocka) i ung. 60 år :) säga vad man vill men i en volvo där kan även en blind kolla vad klockan är :) Får väl köpa en självhäftande på tex Biltema |
|
|
Hej, Vad är det för (års-) modell på bilen? /Lennart |
|
| Va fan bara att trycka på knappen för blinkdonet så fick jag klocka mm, hur dum får man bli?:) | |
|
Som haak beskriver ovan: Stega fram det med bc-knappen. Tryck på BC-knappen på änden av blinkersspaken, för att få fram t.ex. klockan i kombiinstrumentet. Likt denna inkl räckvidd: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.