|
|
|
|---|---|
|
Har en 525d med mpaket 02a som jag tänkte byta dämpare och fjädrar på men lyckas inte lista ut vilka jag ska ha. Har kollat på autodoc och skruvat bla.. Vill ha bara motsvarande original till bra pris.. | |
|
Hm....Bilstein B12 Pro Kit ligger nära original M, lite lägre lite stramare Länk |
|
|
Du kan ju alltid köpa Sachs som är originallevarantör. Du hittar vad du ska ha här: Länk Ser ut som dina heter SACHS 556834 Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Hej Jag bytte precis hela framvagnen på min 525:i 2003 m-sport. Det är svenska lesjöfors som gjorde fjädrarna till bmw original m-sport och sachs som stod för dämparna. Jag kan ta fram nummerna till dig om det är av intresse. Vh, Marw |
|
|
Bytte stötdämpare runt om och fjädrar fram på min E39 525 M-sport Touring. Satte dit original och bilen blev 10 år yngre! Dämpare: Fram 31 31 1 096 865 Bak 33 52 1 094 057 |
|
|
Vad kostade kalaset. ? Är ingen finsmakare på så sätt, ville bara få dit fräscha för en rimlig peng |
|
| Om du tar fram artikelnummer för de delar du skall ha kan du sedan söka på dem på google och hitta leverantörer som har väldigt fördelaktiga priser på tex sachsdämpare. Jag gjorde så i våras och fick tag i dämpare bak samt fjäderben med dämpare fram för typ halva priset mot autodoc till M3. Detta var delar motsvarande original. | |
|
Kolla här: Länk Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Tack för all hjälp! delar beställda | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.