AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
1.783

Köpråd BMW 640i 2015

En vän till mig vill sälja sin 640i till mig för 350 000kr. Den har gått 26000 mil. Fullutrustad. M-kupé. Har väldigt dåligt begrepp om priser på BMW. Men ni som huserar här har nog bra koll.
Tack på förhand...
2600 mil ska det vara. INTE (!!!)26000.
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

finns knappast nån bil som är fullutrustad,men däremot välutrustad.
Ok. Välutrustad säger vi då. :)
Visa användare
429
Crille-Boy
X3 30e -21
Det var billigt... en F12 eller F06? Kolla pris på försäkring före du köper. Har inte kört en bensinare, diesel går riktig bra. Skön åkkomfort, frun lite besviken på komfortstolarna jämfört med min förra F10, tror det beror på bilbälte som sitter i stolsryggen och inte b-stolpen. Stolen är hårdare, eller om det är för att jag har aktiva stolar. Dock vet jag inte utrustningsnivå på den aktuella bilen du vill köpa, men bra pris.

Crille
Bra pris, speciellt för att vara en 2015! Roligt om den har godbitar som Bang & Olufsen, night vision, adaptiv farthållare, parkeringsvärmare, glaslucka och M-Sportpaket. 2-d coupén heter F13, det är cabben som heter F12.

Mvh Stephan

Jag får tacka så mycket för ditt utförliga svar. Men har börjat ana att det rör sig om någon skumraskaffär. Bara en sådan sak som att den står i Litauen. Samt en del andra märkliga omständigheter. Har dessutom läst en del om just Litauen och varenda varningsklocka ringer. Den får stå kvar där är mitt beslut.
Visa användare
429
Crille-Boy
X3 30e -21
Klokt beslut 👍🏻 Lite upp i pris, ett år äldre bil och det finns bilar i Sverige med historik.

Crille
Z4
482
Z4-pirayaN
BMW Z4 3.0 Roadster -2003
VW Passat -2013
vad var det för reg. nummer?
Tveksamt att den har svenskt regnr om den står i Litauen. Schysst "vän" för övrigt :(
Ja, jag har funderat på det också. Vän och vän. En snubbe jag lärde känna en del när jag var utomlands. Skulle kunna dra alla omständigheter för skojs skull som får mig att backa ur den här affären. Regnar har jag men är lite fundersam om jag borde lägga upp det här. Har du möjlighet att kolla upp bilens bakgrund?
Z4
482
Z4-pirayaN
BMW Z4 3.0 Roadster -2003
VW Passat -2013
OK, läste lite dåligt, trodde den varit i li. men nu här :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.