AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
481

Uppdatera paket 320 e90 -11

Hej.
Undrar bara om det går att uppgradera en 320d? Jag menar att montera delar av paket som inte kom med från fabrik, tex bluetooth, xenon, hifi osv..
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Visst går det att göra det. Vissa saker är enkla att eftermontera medan andra är komplicerade och kanske kräver flera delar runt omkring för att det ska passa.
Men räkna med att det kommer kosta en rejäl slant om de är många delar du ska byta ut. En del delar är det hutlösa priser på.
Vissa delar kan man hitta på eftermarknaden också, vilket gör det lite billigare.
bo
283
borka
325i Cab -10
Efter mitt inköp av E 93.an ifjol frågade jag vad ett par saker skulle kosta att eftermontera. Håll i er: Elinfällbara backspeglar: 12'. P-sensorer fram: 15'. Eluppvärmd ratt: 20'. Keyless go: Förmodligen ej möjligt utan att byta huvudkabelstammen vilken säkerligen är sjukt dyr!

Då har jag inte ens frågat om aktiv styrning, navigation eller automatlåda! :)))

/Anders

Förstår att det är dyrt om man ska ha mycket, men tänkte bluetooth, finns det eftermarknad som passar med Proffisional stereon och ratten? Samt lyspaketet förutom xenonet då, för då drar det nog iväg..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.