|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken säger så började varningsblinkersen blinka igår under färd. Första gången hände det i garaget när jag startat upp den och den stått på tomgång någon minut. Stängde av och larmade på, larmade av och startade, inga problem. Körde ut på rv. 31/40 mot Jönköping och då började det blinka igen. Eftersom jag skulle jobba vände jag hem och bytte bil. När jag slog av tändningen så fortsatte den blinka men långsammare. Jag misstänker att det har med larmet att göra. Någon som vet eller har upplevt liknande? | |
| Jag tror att det här med kraschrelät att göra. Är det glappkontakt i det kan det bli såhär. | |
| Var sitter det? | |
|
N17 Länk |
|
| Kanon, där finns ju info så man klarar sig ett tag? | |
| Fick du ordning på det? | |
| Har inte haft tid än, jag återkommer. | |
| Nu har jag haft tid. Varningsblinkersen blinkar inte längre men den blinkar inte heller när jag trycker på knappen? Vanlig blink funkar och larmblink funkar. | |
| Var sitter säkring till el ratten | |
|
"Nu har jag haft tid. Varningsblinkersen blinkar inte längre men den blinkar inte heller när jag trycker på knappen? Vanlig blink funkar och larmblink funkar. " Det kan vara allt mellan himmel och jord. Eftermarknadslarm, skadad knapp osv... Det är nog bara att börja pröva dig fram. Kul att du slipper varningsblinkers under färd! |
|
| @biba Länk | |
| US: Att tänka på är att det skiljer sig mellan EU och USA modeller bla säkringarnas amp tal. | |
| @kspehe Tänker du på länken jag skickade så hoppas jag biba kollar? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.