|
|
|
|---|---|
|
Hej Är det någon som har en PDF med F11 modellprogrammet och jag söker 2013-års (Jag har 2014-års version om någon annan är i behov.) Det hadevarit en nice feature att ha ett kartotek av alla dessa modellkataloger här på Autopower... Har sökt | |
|
Hade du frågat efter F31 hade jag kunnat hjälpa dig, men inte med F11. Bra ide med att ha produktkatalogerna tillgänliga här på Autopower. Eller är de skyddade så att det inte är legalt att ha det? Jag letar alltid på aktuella kataloger till mina bilar och gärna andra också. Och jag lovar, PDF-katalogerna tar mindre plats än alla papperskataloger jag har sparade genom åren:) **BMW-ägare i 38 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
Har du även prislista för F30/31 på pdf för årsmodell -13? Crille |
|
|
Också intresserad. |
|
|
Jag har på F11:an från 07.2013, både på tyska och svenska. Om det är intressant så PM:a mig din e-postadress å så skickar jag! ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
Hej Först ett stort tack till Narvselius som skickade mig lite av det jag letade efter. Jag saknade dock själva modellkatalogen och funderade ett bra tag på var jag skulle få tag i den. Kom att tänka på en sajt som faktiskt sparar och arkiverar "hela Internet" (nåja inte hela men sisådär 341 miljarder webbsidor så här långt. Så - letar du efter en PDF, eller annan årsrelaterad info som fanns på BMWs hemsida så är det Waybackmachine som är lösningen. Den är inte snabb men hellre vänta en bra stund så den vaknar till liv än att leta på Google i all oändlighet. Länk Där får du upp en tidslinje och en kalender. - Börja med att klicka på önskat år (tex 2014) - I kalendern finns datum markerade med olika färger som grön, orange, röd och blå. Välj helst en blå. - I mitt exempel valde jag 7 Januari som är blå. - Efter ett bra tag så kommer BMW-sidan dyka upp. Detta året (2014) så finns ett val "Hitta din modell", så klicka på den. - Välj din modell (mitt val "BMW 5serie Touring") - Under bilden på bilen finns 6 menyval och för musepekaren över dem så hittar du de PDF:er som finns. I mitt fall valde jag "Katalog" och där klickar jag på "Modellkatalog PDF" - När PDF-katalogen visas så i FireFox finns en liten ikon till höger om skrivarikonen som är att ladda ned (som ett papper med pil nedåt på) Så spara filen och du har din katalog sparad. Hoppas det kan vara användbart för någon annan. ----- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.