AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
519

fälgar på Internet?

Tänkte skaffa lättmetalfälgar till vinterdäck. Det känns så trist att ta av mina finna 17 tummare om någon månad till förmån av plåtfälgar med navkapslar...I och med att det är bara vinterdäck känns det inte rätt att köpa nya fälgar. Kan ni tipsa om nån sajt som säljer begagnade BMW fälgar?
Länk

Länk

Tack Malte, men jag har redan tittat där utan att hitta något intressat....
Crusty
Du måste väl ha provat www.blocket.se eller??
Finns alltid massor av fälgar till BMW, men kolla ifall det finns till din oxå!
Den kände jag faktiskt inte till. Men tyvärr dem hade inte heller nåt av intresse...
Många av de Replica fälgar som finns på www.thewheelexchange.com går att få tag på via viss däckshandlare i Sverige. /RS2

Länk
en "viss" däckhandlare?
Det låter intressant! Jag antar att prisrna är inte lika förmånliga som dem i USD på sajten?
När jag kollade förra året så hade Östra Gummiverkstaden på Linnégatan i Sthlm dessa BMW Replica fälgar så jag antar att fler kan få tag på dessa. Priserna var helt OK om man skulle köpa komplett med däck.

Jag tror att Abbozzo och Wheels4U är distributörer i Sverige för dessa BMW kopior. Kolla in deras hemsidor eller ring dem om du hittade några som var intressanta.

Alla fälgar finns dock inte med rätt offset till nya M3:an!

/RS2
Glöm det där med M3 i mitt svar ovan! Svarade på 2 olika inlägg samtidigt! :-) /RS2
RS2:
Kopior finns även att köpa på Länk

[M
242
[MaNgE]
F82 M4 AC Schnitzer ACS4 Sport
F32 Alpina B4 Allrad
E32 730i

Kolla Länk brukar ha bra priser på bmw-replica fälgar
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.